Klachten over Ziggo

Ziggo voorziet bijna 3 miljoen huishoudens in Nederland van digitale tv, internet en/of telefonie en is de grootste leverancier van kabeltelevisie. Helaas... Lees meer >

Statistieken van Ziggo in de categorie Alles-in-1

942 klachten gemeld
2.5 /10
862 stemmen
862

Tijdslijn

Stap nooit over.

Klacht van op 22 januari 2010 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Omschrijving klacht Overgestapt van Ziggo Cable naar alles-in-1 met digitale televisie. A. Nieuwe Modem werkt niet naar behoren(te traag, instabiel, volgens Ziggo heeft men niet de juiste software) B. Ontvanger digitale televisie niet geleverd. Gewenste oplossing A. juiste snelheid/werkend modem B. Ontvanger leveren Lees meer

houdt het nou nooit op

Klacht van op 22 januari 2010 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Omschrijving klacht nadat ik een keer had gebeld voor informatie over een produkt maar dat produkt niet heb besteld omdat mijn computer daar niet op aansluit, kreeg ik opeens een nieuwe modem(die ik niet heb aangenomen, aan de bezorgers mee teruggegeven)... Lees meer

kosten acceptgiro

Klacht van op 22 januari 2010 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Omschrijving klachtPer 1 maart 2010 gaat Ziggo euro 2,50 in rekening brengen voor acceptgiro's. Als alternatief kan een machtiging worden afgegeven. Als bedrijven klanten hebben kunnen de kosten voor het maken van een rekening toch niet bij de klant neerleggen?... Lees meer

incassobureau

Klacht van op 22 januari 2010 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Omschrijving klachtHeb na mijn scheiding en verhuizing in mei 2008 de aansluiting @home nu Ziggo telefonisch opgezegd, hiervan heb ik een bevestiging via de mail gekregen. in augustus 2009 de eerste sommatie via incassobureau Bos om ong 277 euro... Lees meer

Trage internet

Klacht van op 22 januari 2010 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Omschrijving klacht Er is niets aan mijn klacht gedaan. Ik kreeg een mailtje dat ik mijn gegevens moest door geven, maar heb daarna niets meer van Ziggo gehoord. Gewenste oplossing Een vergoeding vanwege al die maanden een trage internet, want betaal elke maand... Lees meer

traag

Klacht van op 22 januari 2010 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Omschrijving klachtVerbinding is traag, komt niet boven de 2 mbit/sec Gewenste oplossingals de beloofde snelheid geleverd wordt. 20 mbit/sec Lees meer

Betalen voor betalen

Klacht van op 21 januari 2010 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Omschrijving klachtBij Ziggo verkoopt men de kosten voor acceptgiros (1.25 binnekort 2.50) als extra dienst. Als je klaagt krijg je alleen te horen dat je als alternatief vooruit kan betalen.Gewenste oplossingIk wil electronisch betalen en een emailfactuur ! En geen kosten.... Lees meer