Klachten over Ziggo

Ziggo voorziet bijna 3 miljoen huishoudens in Nederland van digitale tv, internet en/of telefonie en is de grootste leverancier van kabeltelevisie. Helaas... Lees meer >

Statistieken van Ziggo in de categorie Alles-in-1

871 klachten gemeld
2.6 /10
724 stemmen
724

Tijdslijn

afgesloten

Klacht van op 14 september 2009 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Maandag de 17e augustus 2009 ben ik afgesloten van ziggo, na vele belletjes zou er een nota nog open staan van de aan leg van de kabel a € 120,00. We heben een schrijven gehad op 8 juli dan... Lees meer

telefoniste

Klacht van op 14 september 2009 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Kreeg een hondsbrutale telefonist aan de lijn omdat ik ben overgestapt van ziggo naar kpn en dat dat een klotebedrijf was en dat ik *** was...nou ja vul dat zelf maar in ben gewoon uitgescholden omdat ik geen rekeningen meer wil... Lees meer

dramatische afhandeling

Klacht van op 08 september 2009 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

l.s. 6 juli hebben wij een aanvraag voor abonnement gedaan bij ziggo omdat we gingen verhuizen. Na verhuizing ging het al mis, en werd een en ander aangesloten bij onze buurman, op nr 20 ipv ons nummer 20a. na veel gebel zou het... Lees meer

klantenservice ziggo

Klacht van op 08 september 2009 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Klantenservice Ziggo is niet te bereiken, onduidelijk keuzemenu, blijf aan de lijn dan krijgt u een van onze medewerkers,vervolgens kom je weer in een keuze menu, en als je dan je klantnummer intoetst kunnen ze je niet helpen en wordt... Lees meer

onterrechte incasso

Klacht van op 08 september 2009 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ziggo per 1 feb. 2009 opgezegd en overgegaan op ADSL. Bij thuiskomst van vakantie begin aug. is er 500euro ten onrechte afgeschreven. Een 1/2 met klantenservice gebeld á 10ct/m, klacht gegrond verklaard. Nu willen ze wéér geld van ons +... Lees meer