Klachten over Ziggo

Ziggo voorziet bijna 3 miljoen huishoudens in Nederland van digitale tv, internet en/of telefonie en is de grootste leverancier van kabeltelevisie. Helaas... Lees meer >

Statistieken van Ziggo in de categorie Alles-in-1

939 klachten gemeld
2.5 /10
841 stemmen
841

Tijdslijn

Opzeggen abonnement

Klacht van op 30 december 2009 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Omschrijving klacht Eerdere beloftes zijn nooit nagekomen, zat ineens vast aan een Film1/sport1 abonnement. Terwijl ik tijdig het proefabonnement had opgezegd. Na diverse beloftes moest ik steeds meer betalen (22,95 pm). Na het ontvangen van de nieuwe algemene voorwaarden (die accepteerde... Lees meer

Ongevraagd totaal pakket van Ziggo

Klacht van op 30 december 2009 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Omschrijving klacht Smartcard gekocht bij electronica keten. Aanmelden bij ziggo.nl werkt niet. Uiteindelijk telefonisch aangemeld voor gratis basisabonnement digitale TV. Later blijkt dit geregistreerd te zijn als Digitaal totaal pakket. Helpdesk vrijwel onbereikbaar. Gewenste oplossing Correcte registratie en geen ongevraagde producten. Lees meer

2e laptop geen internet

Klacht van op 29 december 2009 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Omschrijving klacht Ik heb sinds nov. een netbook erbij aangeschaf (en een laptop maar die had ik al) gedurende circa 3 weken heeft het internet op beide laptps uitstekend gewerkt..maar opeens vanaf 6dec .werkt het internet op de netbook niet meer,de... Lees meer

klacht over ziggo monteur

Klacht van op 29 december 2009 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Omschrijving klacht beste Forum lezers ik ben vanaf 19-02-2009 bezig om de klacht die hum monteur niet voor elkaar kreeg enof ontregeld had voor elkaar te krijgen maar helaas . ik heb hier een ander bedrijf voor moeten inhuren en moeten betalen welke... Lees meer

Afgescheept met onzin verhaal

Klacht van op 28 december 2009 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Omschrijving klacht Onze digitale interactieve ontvanger valt dagelijks 2x uit en moet dan weer worden opgestart. De medewerkers van Ziggo melden mij doodleuk dat het probleem wordt veroorzaakt doordat het apparaat niet rechstreeks op het stopcontact wordt aangesloten maar via een stekkerdoos.... Lees meer

acceptgiro

Klacht van op 28 december 2009 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Omschrijving klacht De kosten van acceptgiro per kwartaal van 1,25 mogen sinds 1 september 2009 niet meer in rekening worden gebracht. Uw doet dit nog steeds. Gewenste oplossing De kosten van 2 kwartalen graag retourneren. Lees meer

Internetverbinding valt steeds weg

Klacht van op 27 december 2009 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Omschrijving klacht Sinds eind oktober valt de internetverbinding regelmatig weg, en moet ik via het internet-ikoontje onder het tabblad ondersteuning steeds klikken op Herstellen, ook tijdens het surfen. Eind oktober had Ziggo een storing, maar uiteraard ligt het probleem volgens hen... Lees meer