Klachten over Ziggo

Ziggo voorziet bijna 3 miljoen huishoudens in Nederland van digitale tv, internet en/of telefonie en is de grootste leverancier van kabeltelevisie. Helaas... Lees meer >

Statistieken van Ziggo in de categorie Alles-in-1

969 klachten gemeld
2.5 /10
919 stemmen
919

Tijdslijn

ziggo incasso

Klacht van op 16 maart 2010 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Omschrijving klacht in 2008 ben ik verhuis en heb iedereen verhuisbericht gestuurd ziggo had ik schriftelijk afgemeld na 1 jaar komen ze met bos incasso ik betaal niets heb met advocaat gesproken en had de bewijs nog opgestuurd naar ziggo van... Lees meer

dubble betaling

Klacht van op 15 maart 2010 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Omschrijving klacht een uitdraai van mijn beide afgetrokken betaalde rekening klant nummer 13240620 Gewenste oplossing ik wil graag weten waarom is het bedrag dubble afgetrokken van rekening nummer 9365871 en 542126117 ik heb alleen maar 1 cable thuis en ik wil graag een uitdraai... Lees meer

opzegging internet

Klacht van op 13 maart 2010 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Omschrijving klachtzomer 2009 wist ik al dat ik per 1 februari voor een half jaar naar het buitenland zou gaan. ik heb daarop ook direct mijn internetabonnement, dat via ziggo loopt, opgezegd via het daarvoor bedoelde internet formulier en kreeg... Lees meer

Smartcard activeren.

Klacht van op 12 maart 2010 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Omschrijving klachtIk heb vandaag bij Saturn een smartcard gekocht, nu wil ik deze activeren, dit kan ik echter niet omdat ik geen klantnummer heb en die wel noodzakelijk is! Graag zou ik een klantnummer toegewezen krijgen zodat ik mijn kaart kan... Lees meer

Valse beloftes!

Klacht van op 12 maart 2010 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Omschrijving klachtIk heb zaterdag 6 maart jl. gebeld met Ziggo n.a.v. een brief die wij ontvangen hebben. In deze brief staat dat er in december niet de juiste kosten over het bellen naar 0900-nummers is berekend en dat deze maand... Lees meer

Betreft onjuiste brief van BOS Incasso

Klacht van op 12 maart 2010 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Omschrijving klachtHeb sinds vorig jaar een abbonement afgesloten bij ZIGGO. Sinds oktober problemen met digitale televisie. Kontakt gehad met ZIGGO, moest digi-kastje terug sturen. Zou een aanpassing krijgen van mijn factuur. Krijg nu een onjuiste schrijven van BOS INCASSO. Heb... Lees meer