Klachten over Ziggo

Ziggo voorziet bijna 3 miljoen huishoudens in Nederland van digitale tv, internet en/of telefonie en is de grootste leverancier van kabeltelevisie. Helaas... Lees meer >

Statistieken van Ziggo in de categorie Alles-in-1

953 klachten gemeld
2.5 /10
888 stemmen
888

Tijdslijn

Gekochte smartcard

Klacht van op 12 februari 2010 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Omschrijving klachtWij hebben een smartcard gekocht en op telefonische aanwijzijzingen van ZIGGO geinstalleerd en aangesloten. Maar alleen op NED1 en niccelodion digitaalontvangst er verder nietGewenste oplossingAntwoord van ZIGGO wat ik moet doen. Ziggo heeft op 2 brieven niet gereageerd. De eerste... Lees meer

factuur

Klacht van op 11 februari 2010 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Omschrijving klachtziggo stuurt mij onduidelijke facturen ,als ik dit al volgt meld bij ziggo beaamt men het probleem vertelt mij dat ik de facturen op 1 na als onverzonden kan beschouwen en dat er verder niets aan de hand is... Lees meer

Alweer geen verbinding

Klacht van op 11 februari 2010 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Omschrijving klachtAlweer geen internet/telefoon. Modem van ziggo kan geen verbinding maken met de server van ziggo. Na resetten, uitzetten enz nog steeds niets. Monteur komt maar weer, ben benieuwd wie er nu weer komt. Zal zeker met dezelfde resultaten en... Lees meer

decoder

Klacht van op 11 februari 2010 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Omschrijving klachtMijn decoder doet het niet meer omdat de stroom is uitgevallen. Ik heb ziggo gebeld en kreeg te horen dat hij dan stuk was door de stroomuitval. Dit kan toch niet waar zijn!!! Ziggo is slecht bereikbaar en zeker... Lees meer