Klachten over Ziggo

Ziggo voorziet bijna 3 miljoen huishoudens in Nederland van digitale tv, internet en/of telefonie en is de grootste leverancier van kabeltelevisie. Helaas... Lees meer >

Statistieken van Ziggo in de categorie Alles-in-1

943 klachten gemeld
2.5 /10
859 stemmen
859

Tijdslijn

Basisabonnement

Klacht van op 24 januari 2010 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Omschrijving klachtBasisabonnement afgesloten voor TV. kosten ca € 16,50 per maand. Verrassing: blijk nu € 63,00 te moeten betalen (per maand) voor een compleet abonnement met telefonie en uitgebreid pakket? Contact met ZIGGO niet mogelijk -op geen enkele manier.Gewenste oplossingGewoon een... Lees meer

Traaaaaag internet

Klacht van op 24 januari 2010 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Omschrijving klachtAl maanden (heb ook al meerdere malen gebeld en tests uitgevoerd met iemand van de klantenservice) hebben wij traag internet. Overdag is er geen probleem. Maar als iedereen thuiskomt uit het werk, dan begint het. Tijdens etenstijd gaat het... Lees meer

betaling via acceptgiro

Klacht van op 24 januari 2010 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Omschrijving klachtziggo wil per acceptgiro € 2,50 berekenen per 1-3-2010 mijn schoonouders zijn boven de 70 zij hebben geen computer en automatisch betalen vinden zij niksGewenste oplossinggeen extra betaling voor acceptgiro en minder dreigende brieven Lees meer

Wijziging zenders analoge TV

Klacht van op 24 januari 2010 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Omschrijving klachtOnderstaande kreeg ik van Ziggo via de e-mail binnen: Op dinsdagochtend 26 januari wijzigt Ziggo uw analoge zenderaanbod. Wat verandert er? • De zender EuroNews / Het Gesprek verdwijnt. Hier komt TV5 Monde voor in de plaats. TV5 Monde is... Lees meer

Stap nooit over.

Klacht van op 22 januari 2010 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Omschrijving klacht Overgestapt van Ziggo Cable naar alles-in-1 met digitale televisie. A. Nieuwe Modem werkt niet naar behoren(te traag, instabiel, volgens Ziggo heeft men niet de juiste software) B. Ontvanger digitale televisie niet geleverd. Gewenste oplossing A. juiste snelheid/werkend modem B. Ontvanger leveren Lees meer

houdt het nou nooit op

Klacht van op 22 januari 2010 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Omschrijving klacht nadat ik een keer had gebeld voor informatie over een produkt maar dat produkt niet heb besteld omdat mijn computer daar niet op aansluit, kreeg ik opeens een nieuwe modem(die ik niet heb aangenomen, aan de bezorgers mee teruggegeven)... Lees meer