Klachten over Ziggo

Ziggo voorziet bijna 3 miljoen huishoudens in Nederland van digitale tv, internet en/of telefonie en is de grootste leverancier van kabeltelevisie. Helaas... Lees meer >

Statistieken van Ziggo in de categorie Alles-in-1

899 klachten gemeld
2.6 /10
791 stemmen
791

Tijdslijn

STORING!!!!!

Klacht van op 19 november 2009 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

jawel hoor we hebben weer storing!!het is voortaan aan de orde van de dag,we hebben minimaal 4x per week storing en dan ook echt de hele dag.digitaal en analoog.op internet valt hier wederom niets over terug te vinden,ja en bellen... Lees meer

alles in 1 plus

Klacht van op 17 november 2009 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

ik wil even melden na het lezen van al die klachten over ziggo. ik ben dik tevreden. ik heb zelfs mijn vriendin overwogen over te stappen van kpn naar ziggo. binnen kort heeft ze haar instalatiepakket. en kan ze naar hartelust.... Lees meer

aardigheidje

Klacht van op 17 november 2009 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

ik had volgens Ziggo nog recht op 2 maanden eredivisie live en het digitaal totaalpakket. Klinkt leuker dan het is. Nadat ik dat "kadootje" geaccepteerd had, zit je er aan vast, zonder dat je ook maar iets getekent hebt. Ik bellen met de... Lees meer

prijsverhoging

Klacht van op 17 november 2009 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik kreeg onlangs de leuke mededeling dat ziggo de snelheid (gratis) zou verhogen nu krijg ik een email dat het per 1 januari omhoog gaat, in hoeverre kunnen ze dat zomaar doen? In mijn regio ben ik gebonden aan ziggo... Lees meer

nummerherkenning

Klacht van op 17 november 2009 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

toen wij ons abbonement hadden afgesloten bij ziggo hadden we om een geheim nummer gevraagd. na twee maanden kwam er iemand bij ons aan de deur en de vraag die we stelden was hoe ze aan ons adres kwam. die... Lees meer