Klachten over Ziggo

Ziggo voorziet bijna 3 miljoen huishoudens in Nederland van digitale tv, internet en/of telefonie en is de grootste leverancier van kabeltelevisie. Helaas... Lees meer >

Statistieken van Ziggo in de categorie Alles-in-1

953 klachten gemeld
2.5 /10
886 stemmen
886

Tijdslijn

telefoonverbinding

Klacht van op 15 februari 2010 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Omschrijving klachtal weet ik hoelang heb ik klachten over de telefoonverbinding.Vooral als ik een 0900 nummer ( telefonisch bankieren) draai en weer wil beeindigen lukt dat heel vaak niet. Een monteur probeerde het even, lukte toen wel en zei dat... Lees meer

Opzegging abonnement Ziggo niet goed behandeld

Klacht van op 15 februari 2010 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Omschrijving klachtDe opzegging van het abonnement wegens verhuizing in juni 2008 is niet in behandeling genomen, de abonnementskosten werden echter steeds geincasseerd. In november 2008 schriftelijke opzegging en het tijdelijke postadres nog eens doorgegeven. Meer dan een jaar geen reactie... Lees meer

Gekochte smartcard

Klacht van op 12 februari 2010 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Omschrijving klachtWij hebben een smartcard gekocht en op telefonische aanwijzijzingen van ZIGGO geinstalleerd en aangesloten. Maar alleen op NED1 en niccelodion digitaalontvangst er verder nietGewenste oplossingAntwoord van ZIGGO wat ik moet doen. Ziggo heeft op 2 brieven niet gereageerd. De eerste... Lees meer