Klachten over Ziggo

Ziggo voorziet bijna 3 miljoen huishoudens in Nederland van digitale tv, internet en/of telefonie en is de grootste leverancier van kabeltelevisie. Helaas... Lees meer >

Statistieken van Ziggo in de categorie Alles-in-1

902 klachten gemeld
2.6 /10
801 stemmen
801

Tijdslijn

verhuist

Klacht van op 07 december 2009 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

ik woon al bijna 3 jaar op de camphuijsenlaan 12 in roosendaal en al 3 jaar krijg ik nog steeds berichten en nota s voor de oude eigenaar.ik heb al vele malen gebeld om door te geven dat die vrouw... Lees meer

Ziggozooi

Klacht van op 07 december 2009 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Al 3,5 week bezig met de TV aansluiting van Ziggo. Op het abonnee overnamepunt komt maar 25% van het signaal binnen. Volgens storingsspecialist is er kortsluiting geweest in de wijkverdeel kast. Die door verschillende monteurs niet gevonden kon worden omdat... Lees meer

Slechte aanbieder

Klacht van op 07 december 2009 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik belde vandaag naar de klantenservice en kreeg te horen dat de wachttijd ong. 1 minuut was. Voordat ik werkelijk iemand aan de lijn kreeg was het 10 minuten later. Dit is echt belachelijk! Mensen zijn klant van Ziggo, en... Lees meer

ziggo geen goede service

Klacht van op 02 december 2009 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

bijna 3 maandern ziggo, regelmatig uitgevallen, digitale televisie vaak stilstaand beeld, daardoor zit je vaak in een dia een programma te kijken. Internet traag, verstuurde berichten in een avond ontvangt de ontvanger pas de volgende ochtend. Klantenservise, weet het altijd het zo... Lees meer