Klachten over Ziggo

Ziggo voorziet bijna 3 miljoen huishoudens in Nederland van digitale tv, internet en/of telefonie en is de grootste leverancier van kabeltelevisie. Helaas... Lees meer >

Statistieken van Ziggo in de categorie Alles-in-1

1000 klachten gemeld
2.5 /10
952 stemmen
952

Tijdslijn

Aansluiting Kabel TV

Klacht van op 21 april 2010 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Omschrijving klachtIk heb in 2009 een nieuwbouwwoning betrokken. Op dat moment heb ik geen CAI abbonement genomen. Nu wil ik een abbonement bij Ziggo en blijkt mijn adres bij hun niet bekend. Wat ik ook probeer, de helpdesk medewerkers kunnen... Lees meer

service

Klacht van op 21 april 2010 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Omschrijving klachtheb in wsnp gezeten ben er na sinds 3 maanden uit ziggo weigert echer 2e smartcard te activeren terwijl betaling gewoon loopt via 1e smartcard ze zijn in strijd met de wet, maar dat stoort ze niet. service onder nulGewenste oplossingactivering 2e... Lees meer

Service

Klacht van op 19 april 2010 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Omschrijving klachtWe hebben geprobeerd om ons aan te melden via het internet, dit is tot 2 maal toe niet gelukt. We hebben op gebeld en er werd ons verteld dat we terug gebeld zouden worden. Nu 3 werkdagen later hebben... Lees meer

30 bellen en nog niks bereikt

Klacht van op 15 april 2010 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Omschrijving klachtEind November 2009 heb ik alles in 1 pakket besteld met sisco recorder plus 99,- euro en in te laten gaan op 01-01-2010. Eind december krijg ik het verkeerde pakket geleverd. Dit pakket heb ik gelijk teruggestuurd, zodat ik... Lees meer