Klachten over Ziggo

Ziggo voorziet bijna 3 miljoen huishoudens in Nederland van digitale tv, internet en/of telefonie en is de grootste leverancier van kabeltelevisie. Helaas... Lees meer >

Statistieken van Ziggo in de categorie Alles-in-1

943 klachten gemeld
2.5 /10
861 stemmen
861

Tijdslijn

betalen zonder diensten

Klacht van op 13 april 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

februari opgezegd via T-Mobil overstap service en volgens t-mobil bevestigd door ziggo. overstapdatum 23.3 bevestigd door ziggo. 28.3 word het abonnementsgeld voor april afgeboekt door ziggo terwijl er sinds 23.3 geen diensten meer actief zijn. die afboeking is door mij storneert. 6.4 betalingsherinnering over... Lees meer

uitvallen van de tv

Klacht van op 12 april 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

meerdere keren per dag valt de horizon box uit soms enkele minuten tot een paar uur. volgens de site van ziggo zijn er geen storingen in Den Haag met de tv, maar we hebben al 5 dagen geen televisie waardoor onze... Lees meer

Opdraaien voor kosten vorige eigenaar

Klacht van op 11 april 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Wij hebben begin dit jaar een pand overgenomen en hebben genoodzaakt Ziggo abonnement van vorige eigenaar overgenomen. Wij hebben direct bij overname ons pakket een downgrade gegeven (we gebruiken alleen internet en telefonie), het is echter gebleken dat de vorige eigenaar... Lees meer

Abusedesk reageert niet

Klacht van op 11 april 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Sinds 03-03-2017 probeer ik bij Ziggo een probleem aan de kaart te stellen. Ik kan vanuit mijn eigen mailserver geen e-mails sturen aan alle Ziggo domeinen. Mijn emails worden namelijk geweigerd met de melding: 550 Rejected. Na 3 keer gemaild te... Lees meer

Tablet niet ontvangen

Klacht van op 10 april 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Na meerdere klachten nog steeds mijn tablet niet ontvangen. Zelfs na het programma Kassa, waar beterschap werd beloofd, meerdere malen telefonisch contact gezocht. Steeds weer krijg ik te horen 'we regelen het'. Helaas zit ik nog steeds te wachten. Lees meer

Ziggo is HOPELOOOOSSSS!!!

Klacht van op 10 april 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Wij hebben een HORIZON box en betalen hiervoor 80 euro per maand! Heel lang hebben wij gewoon televisie kunnen kijken, plotseling op een dag konden wij opeens geen tv meer kijken en deed onze Horizon box het niet. Na gebeld... Lees meer

Extra Horizon Box

Klacht van op 09 april 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

In januari en februari al problemen gehad met Ziggo (waar internet buiten onze schuld werd afgesloten en waarbij het opnieuw aansluiten erg lang duurde). Nu loopt ook de aansluiting van een additionele Horizon box voor geen meter. Eind maart hebben... Lees meer