Klachten over Ziggo

Ziggo voorziet bijna 3 miljoen huishoudens in Nederland van digitale tv, internet en/of telefonie en is de grootste leverancier van kabeltelevisie. Helaas... Lees meer >

Statistieken van Ziggo in de categorie Alles-in-1

814 klachten gemeld
2.4 /10
1056 stemmen
1056

Tijdslijn

Verkeerd voorlichten, traag internet

Klacht van op 27 november 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Na telefonisch contact te hebben gehad met een van uw medewerkers is mij een zakelijk abonnement aangeboden van € 45,-- per maand incl. BTW. Waardoor ik €2,-- minder zou gaan betalen en 6 maanden korting dan mijn toendertijd abonnement van... Lees meer

Niet werkende mediabox foutcode 1060

Klacht van op 24 november 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik kreeg een mediabox xl ter vervanging van mijn kapotte decoder. Toen ik deze aansloot kreeg ik de melding 1060. Wat betekent dat ziggo niet weet welk abbo ik heb. Na 3x te hebben gebeld met ziggo en uitdrukkelijk heb... Lees meer

Niet actief van smartcards

Klacht van op 24 november 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

De smart cards werken nu al 5 dagen niet heb al diverse malen gebeld maar probleem wordt maar niet opgelost ze zeggen wij werken eraan en zeggen niet wanneer het eindelijk wordt opgelost en ik moet het daarmee maarden en... Lees meer

Geen reactie

Klacht van op 22 november 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Hoi, Ik heb vanaf ongeveer 19-9-17 Ziggo, nadat er een monteur geweest is deed alles het. Een week of 4-5 later kreeg ik problemen met de mediabox boven en vanaf die tijd heb ik geen tv boven meer. Heb al meerdere mensen aan... Lees meer

Sinds vrijdagavond 17 november 2017 werkt bij ons geen enkele verbinding met Ziggo. De problemen zijn begonnen met de installatie van de Ziggo mediabox op 5 juli 2017 met een contract voor 1 jaar 😥😱. Sindsdien zijn er problemen met... Lees meer

nieuwe mediabox aangeboden doormiddel van een ontvangen brief

Klacht van op 21 november 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik heb onlangs een nieuwe mediabox ontvangen maar ik kan nu niet 2 programma's tegelijkertijd opnemen ook als ik gewoon TV kijk ik heb ook de energie-stand hoog gezet maar werkt ook niet met mijn vorige media-box kon dat wel en als jullie... Lees meer