Klachten over Ziggo

Ziggo voorziet bijna 3 miljoen huishoudens in Nederland van digitale tv, internet en/of telefonie en is de grootste leverancier van kabeltelevisie. Helaas... Lees meer >

Statistieken van Ziggo in de categorie Alles-in-1

500 klachten gemeld
2.4 /10
1136 stemmen
1136

Tijdslijn

1 grote chaos

Klacht van op 07 mei 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Over langlopende storingen wordt niet gecommuniceerd, toezeggingen worden consequent niet nagekomen, medewerkers weten zelf niet hoe de Ziggo-systemen werken en leggen het probleem vervolgens bij de klant, contactformulieren worden niet gelezen maar enkel met standaardriedeltjes beantwoord, de verstrekking van een... Lees meer

Foutcode CD103 bij on demand

Klacht van op 01 mei 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik heb al 3 dagen last van mijn on demand van Ziggo. Eerst kon ik helemaal niet op on demand komen en kreeg ik een melding dat het waarschijnlijk aan mijn bekabeling ligt. Lijkt mij niet, want TV, Internet en telefonie... Lees meer

Ik ben medio februari verhuisd en heb toen Ziggo afgesloten en dezelfde dag via hun online formulier geannuleerd. Tevens opgebeld en het zou geregeld worden. Modem werd verstuurd, opgebeld en afgesproken dat niet in ontvangst te nemen. Rekening ontvangen, weer... Lees meer