Klachten over Ziggo

Ziggo voorziet bijna 3 miljoen huishoudens in Nederland van digitale tv, internet en/of telefonie en is de grootste leverancier van kabeltelevisie. Helaas... Lees meer >

Statistieken van Ziggo in de categorie Alles-in-1

962 klachten gemeld
2.4 /10
1024 stemmen
1024

Tijdslijn

download snelheid

Klacht van op 04 oktober 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Heb een contract voor 250 Mbps download snelheid en met de speedtest van Ziggo komt ik tussen de 2 en 11 uit. Dit is onacceptabel. Alles aan de hand van de meldingen, handleidingen, en andere info getest, met een UTP... Lees meer

Waardelpos bedrijf

Klacht van op 04 oktober 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Wij zijn helemaal klaar bij dit bedrijf! Wij hadden de intentie over te stappen naar ziggo en het duurde allemaal al even maar toen begon de ellende echt. Continu moesten we overal steeds zelf achteraan. Je staat steeds 30 minuten in de... Lees meer

01-10-2017 gebeld met Ziggo, wachttijd 12 minuten, geen verbinding dus geen Duitse kanalen voor mijn Duitse gasten. 02-10-2017: monteur zou komen tussen 08:00 en 13:00 uur, monteur komt pas 11:30 uur. Tussen twee haakjes hadden wij rond half september alle nieuwe HD... Lees meer

- medewerkers luisteren niet goed en willen ook niet met je meedenken - medewerkers verschuilen zich continu achter regels van Ziggo: "meer kan ik niet voor u betekenen" - afspraken worden bij herhaling niet nagekomen - toonzetting medewerkers Lees meer