Klachten over Ziggo

Ziggo voorziet bijna 3 miljoen huishoudens in Nederland van digitale tv, internet en/of telefonie en is de grootste leverancier van kabeltelevisie. Helaas... Lees meer >

Statistieken van Ziggo in de categorie Alles-in-1

991 klachten gemeld
2.4 /10
1010 stemmen
1010

Tijdslijn

Snelheid

Klacht van op 15 september 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Sinds gisteren hebben wij geen enkele verbinding met telefoon tv of internet. Contact met de helpdesk heeft dit niet verholpen. De eerste mogelijkheid om een monteur langs te sturen is dinsdag ! Dat is een doorloopsnelheid van zes dagen bizar... Lees meer

E-mail kwijt

Klacht van op 13 september 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Onlangs ontdekte ik dat mijn e-mailberichten van 2014. 2015 en 2016 verdwenen zijn van de server bij Ziggo. Ik heb hierover gebeld. Men kon mij niet helpen. De berichten kunnen niet teruggezet worden. Ook kan men het probleem niet oplossen. Ik... Lees meer

Zeer slechte service!!!

Klacht van op 12 september 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik zou een nieuwe klant van Ziggo worden tot ik iedere keer teleurgesteld werd. Al sinds begin augustus bezig met het aanschaffen van een pakket, 1e bezorging moest ik retour zenden omdat ik een andere ingangsdatum wilde, zo gezegd zo... Lees meer

optreden van monteur Ziggo

Klacht van op 10 september 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Geachte heer/mevrouw, Monteur van Ziggo is afgelopen vrijdag geweest voor het installeren van internet telefoon en TV-kaarten. Bij de TV ging het mis met het plaatsen van de kaart waarbij met harde hand de kaart er weer uitgetrokken is. Een door mij... Lees meer