Klachten over Ziggo

Ziggo voorziet bijna 3 miljoen huishoudens in Nederland van digitale tv, internet en/of telefonie en is de grootste leverancier van kabeltelevisie. Helaas... Lees meer >

Statistieken van Ziggo in de categorie Alles-in-1

880 klachten gemeld
2.4 /10
1047 stemmen
1047

Tijdslijn

Aanbieding internet

Klacht van op 09 november 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ben door Ziggo benaderd via mail voor het uitbreiden van mijn Ziggo abonnement net internet. In de aanbieding stond een snelheid vermeld van 40 Mbit voor € 12.50 . Na de aanbieding besteld te hebben, staat er in mijn contract ... Lees meer

Geen internet en tv

Klacht van op 09 november 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

31 oktober een monteur geweesr kabels buiten waren kapot,de monteur heeft ze gemaakt maar de hele bedrading boven de grond gelaten daarom is er nu weer een storing geen internet en tv een paar dagen Lees meer

geen tv

Klacht van op 06 november 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Monteur geweest een extra mediabox boven geinstalleerd via de coax andere via internet via KPN stopcontacten via netstroom. Deze laatste heeft het 3 weken gedaan, waarna ik op 3-11-17 maar eens gebeld heb naar Ziggo. Deze man adviseerde mij een versterker te... Lees meer

Geen internet

Klacht van op 06 november 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik heb sinds het begin van mijn contract geen internet. Toen ik daarvoor contact opnam met ziggo, kreeg ik te horen dat mijn modem niet was geïnstalleerd en dat dit in de fabriek gedaan wordt. Dit zou drie dagen duren.... Lees meer

Geen telefoon na verhuizing

Klacht van op 04 november 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Al jaren zitten wij bij Ziggo. Sinds 27-10 jl zijn wij naar een andere gemeente verhuisd. Hierdoor krijgen wij een ander telefoonnummer. Nog steeds is het niet geregeld. Inmiddels diverse keren gebeld met Ziggo. Alle medewerkers zeggen het op te... Lees meer