Klachten over Ziggo

Ziggo voorziet bijna 3 miljoen huishoudens in Nederland van digitale tv, internet en/of telefonie en is de grootste leverancier van kabeltelevisie. Helaas... Lees meer >

Statistieken van Ziggo in de categorie Alles-in-1

628 klachten gemeld
2.4 /10
1096 stemmen
1096

Tijdslijn

Ineens wijziging naar duurder abbonement. Fout wordt door rmedewerkers erkent en beloven al 3 maanden de volgede maad het bedrag te verrekenen want terugstorten doen ze niet. Toch wordt er weer elke maand voor een duur abbonement afgeschreven. Zou door... Lees meer

Voor een monteursafspraak werd ik tot 2x toe door klantenservice verzekerd dat de monteur een sms zou sturen voordat hij naar de woning zou komen.Op de dag van de afspraak: GEEN sms, wel monteur voor de deur (blijkt achteraf). Op... Lees meer

Afspraken niet na komen!!!!!

Klacht van op 14 februari 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik heb telefonisch een betaalafspraak gemaakt met julli3 da ik 4 termijnen van 68 euro zou betalen ik heb duidelijk afgesproken voor de 15de nu op 14 feb 2018 krijg ik 3en brief dat ik het hele bedrag ineens mag... Lees meer

geen juiste CI modul

Klacht van op 13 februari 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

omdat mijn moeder uitzending gemist wilde gebruiken overgestapt van CI modul naar mediabox basic. Na aansluiten blijkt dat haar ringleiding niet werkt met de mediabox, dit blijkt bekend te zijn bij Ziggo. Hierop afgelopen zaterdag haar abonnement weer laten omzetten naar... Lees meer

vaker storing dan wel internetverbinding

Klacht van op 13 februari 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik ben inmiddels ruim een maand klant en heb nog geen dag meegemaakt dat alles naar behoren functioneerde. Vrijdag jl. (9-2) is er een monteur langs geweest welke alles doorlopen en verholpen heeft. Hij heeft een extra kastje aangesloten op... Lees meer