Klachten over Ziggo

Ziggo voorziet bijna 3 miljoen huishoudens in Nederland van digitale tv, internet en/of telefonie en is de grootste leverancier van kabeltelevisie. Helaas... Lees meer >

Statistieken van Ziggo in de categorie Alles-in-1

938 klachten gemeld
2.5 /10
844 stemmen
844

Tijdslijn

kaarten worden niet geactiveerd

Klacht van op 25 maart 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Situatie: samenwonen waardoor een verhuizing en opzegging. Wilde de meerrdere kaarten behouden van het abonnement wat opgezegd werd. Ziggo medewerkster zei dat dit kon en heeft zelfs een taak aangemaakt om.kaart te activeren Overigens heb ik vele malen moeten bellen om... Lees meer

kabel voor tv

Klacht van op 25 maart 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Bij bestelling van onze aansluiting in ons vakantie huisje, zou er een kabel gestuurd worden, die we bij de receptie konden ophalen. 4 weken later komen we op het vakantie park aan en geen kabeltje is aangekomen. Bij navraag blijkt dat... Lees meer

geen tablet

Klacht van op 25 maart 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

bij het ingaan van het abbonement zou er een tablet kado bij zitten tot nu toe niets gehoord ook de instalatie verliep niet vlekkenloos had pas eind vande maand telefoon ook de 2de mediabox moest ik een... Lees meer

coaxkabel

Klacht van op 24 maart 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Monteur ziggo heeft coax kabel kapot getrokken. En wachten al 2 weken op reparatie. Worden constant van kastje naar de muur gestuurd. Worden ong. Iedere 2 dagen gebeld hoe het nu is maar komen niet met een oplossing. Lees meer

verhoging kosten

Klacht van op 23 maart 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Wederom verhoogd Ziggo de kosten voor het abonnement. Heb net contact gehad met Ziggo en die zeggen dat ze in december of Januari hierover een bericht hebben gestuurd, maar ik heb al mijn mail bewaard en kan mij geen geadresseerde post... Lees meer

Verlenging betalingsregeling

Klacht van op 20 maart 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Heb op 10-02-2017 bij Ziggo een betalingsregeling getroffen. Deze moest op 24-02-2017 betaald zijn. Op 20-02-2017 is deze opgeschort i.v.m het ontvangen salaris op 27-02-2017. moest betaald zijn op 06-03-2017. Op 06-03-2017 wederom een acceptmail ontvangen voor de betaling van... Lees meer