Klachten over Ziggo

Ziggo voorziet bijna 3 miljoen huishoudens in Nederland van digitale tv, internet en/of telefonie en is de grootste leverancier van kabeltelevisie. Helaas... Lees meer >

Statistieken van Ziggo in de categorie Alles-in-1

895 klachten gemeld
2.6 /10
794 stemmen
794

Tijdslijn

geen signaal

Klacht van op 24 februari 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

4 weken geleden heb ik een verhuizing door gegeven via mail en bestelling voor extra wifi punt. Bel twee weken geleden niets bekend. Als nog door gegeven. Alles werd geregeld. Vanochtend gebeld er was een signaal. Elektromonteur komt... Lees meer

Afrekening ziggo

Klacht van op 24 februari 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Wat een ellende. 8januari gebruik gemaakt van de overstapservice van Vodafone. 9januari probeerde ziggo mij als klant te behouden. Hierbij gesproken over het complete pakket. Keuze gemaakt om de opzegging definitief te maken, zij gingen dit in orde maken. 9februari... Lees meer

Duur gesprek

Klacht van op 24 februari 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Goedenavond, Bij deze wil ik een klacht mededelen over het te lang in de wacht staan. Zonet heb ik meer als een anderhalf uur in de wacht gestaan met 4 keer doorverbinden met een hulpverlener. Zij legden de fout bij hun collega's neer... Lees meer

Storing

Klacht van op 24 februari 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Vanmorgen (08:00 uur) geconstateerd dat ik geen internet verbinding had. Na 3 telefoongesprekken (met een totaal aantal belminuten van 1uur en 10 min) met diverse medewerkers van Ziggo, heb ik de mogelijke oorzaken moeten nazoeken. Van het aansluiten van een... Lees meer

KLACHT!!!!

Klacht van op 23 februari 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Een maand geleden heb ik een tv/internet-pakket aangeschaft bij Ziggo! Na twee weken wachten bleek achteraf dat een medewerker van Ziggo een fout had begaan. De bestelling weer opnieuw geplaatst. Nu, weer twee weken later, blijkt dat een medewerker van... Lees meer