Klachten over Ziggo

Ziggo voorziet bijna 3 miljoen huishoudens in Nederland van digitale tv, internet en/of telefonie en is de grootste leverancier van kabeltelevisie. Helaas... Lees meer >

Statistieken van Ziggo in de categorie Alles-in-1

527 klachten gemeld
2.4 /10
1117 stemmen
1117

Tijdslijn

We zijn een architectenbureau en kregen door Ziggo een goede deal aangeboden voor telefonie en sneller internet. We zijn hiermee akkoord gegaan onder de voorwaarde dat de aansluiting gerealiseerd kan worden zonder allerlei kabels dwars door de studio. De monteur... Lees meer

geen tv internet telefoon 80 procent storing

Klacht van op 13 april 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

div malen contact opgenomen met Ziggo totaal 51 keer maal plus minus tijd van 45 min aan de telefoon div malen monteur geweest dagen vrij moeten nemen kosten eigen rekening ziggo komt niet met vergoeding mobiel internet gebruiken extra kosten ziggo... Lees meer

Loze beloften

Klacht van op 12 april 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ziggo benaderde mij i.v.m. Blokkering beeld . Hij beloofde mij een mediabox xl waar men ook mee kon opnemen en hoopte dat dan mijn probleem was opgelost. Nu krijg ik een standaard box thuis waar je niet mee kan opnemen ik... Lees meer

ziggo klachtenservice behandeld als een stuk stront!!!

Klacht van op 12 april 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik heb vanaf 2015 een tvinternet abbo bij ziggo en vanaf dag 1 problemen met de internetverbinding, de modem gaat telkens offline. Er is meerdere malen een monteur aangestuurd die de bekabeling enz heeft nagelopen en er is een versterker geplaatst... Lees meer

Geen tv na nieuwe instalatie

Klacht van op 11 april 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Er is een landelijke storing die niet is doorgegeven aan de monteurs. Bij mij is vandaag een monteur geweest ( 5 uur lang) en die moest opnieuw een Media box instaleren maar dat lukte niet omdat er een storing is bij... Lees meer