Klacht: verkeerde facturen

op 07 mei 2012 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Heb simonly 250 min. Voor 2,50 per maand 2jaar youfone ,eerste maand 15,50 afgeschreven ,daarna email ontvangen van youfone dat ik het bedrag zelf moest storneren daarna correct 2,50 afgeschreven ,de tweede maand weer 15,56 afgeschreven dus zelf meteen gestorneerd. Vandaag 2 mails ontvangen 1 met excusses en dat ik 6,11 moest overmaken en dat de rest de volgende maand gecorrigeerd wordt??????. En in de 2de mail staat,dus ook vandaag ontvangen dat ik meteen 6,11. +7,50 administratie kosten en 1 cent rente moet betalen e n voor mijn gemak hebben ze meteen mijn mobiel geblokt!!!!!!!!!! Dus kan niet betalen.

Ik wil hier niet meer mee verder gaan ,stop mijn abbonement hier heb ik geen vertrouwen meer in ,als youfone zich niet aan de regels houd moet ik dat dan wel?????

Youfone

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

opgepakt

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht crossroads

2 jaren geleden - Niks opgelost kan nog altijd niet bellen,stuur sim kaart retour.

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Youfone beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door crossroads