Klacht: Internet traag

op 10 mei 2012 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben al vanaf vorig jaar oktober bezig om youfone aan zijn of haar verstand te brengen dat mijn internet supersnel super langzaam is.

ik belde met de helpdesk als je dat zo wilt noemen, en die vertelde hoe langer je internet gebruikt des te langzamer wordt het.

nu heb ik een klacht ingestuurd maar die leeghoofden snappen het nog niet dat ik een FUP van 1.5 gb heeft en maar max 400 mb verbruikt, welke weldenkend persoon pakt dit op.

Gewenste Oplossing:

gewoon de snelheid krijgen die beloofd wordt.

Youfone

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

opgepakt

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door eric8499