Klachten over XS4all

XS4all biedt consumenten verschillende producten aan op het gebied van telefonie, internet en televisie. Helaas ontstaan er hier ook wel eens onduidelijkheden... Lees meer >

Statistieken van XS4all in de categorie Alles-in-1

21 klachten gemeld
2.5 /10
22 stemmen
22

Tijdslijn

Internet te traag

Klacht van op 27 oktober 2017 over XS4all in de categorie Alles-in-1

Ik heb enkele weken geleden gemeld aan u dat de internet verbinding erg traag is. Dit heeft u mee gecontroleerd. Dit heeft u ook bevestigd. Xs4 all heeft hierop perfect en direct gereageerd naar Guidion. Inmiddels in dit na weken niet geregeld.... Lees meer

Beste klantenservice?

Klacht van op 12 oktober 2017 over XS4all in de categorie Alles-in-1

Per 28-02-2017 netjes opgezegd en aangegeven dat ik per 01-04-2017 ging verhuizen. Vervolgens blijkt het dat er na 1 april een brief is verzonden waarin stond dat ik er op moest reageren wanneer ik daadwerkelijk wou opzeggen. Zo'n internetformulier om... Lees meer

xs4all heeft de internetsnelheid van het glasvezel abbo 'alles in 1' verruimd van 100/100 naar 160/160 ingaand in juli. Echter de glasvezel verbinding schijnt het technisch niet aan te kunnen om meer dan 100/100 te leveren. Daarvoor bij Reggefiber een... Lees meer

Cloud problemen met opnemen

Klacht van op 24 augustus 2017 over XS4all in de categorie Alles-in-1

Sinds enkele maanden problemen dat programma's die ik opneem verdwenen zijn of dat een programma dat ik bekeken en vervolgens gewist heb weer terugkomt waardoor de ruimte voor opnemen steeds kleiner wordt. Ook worden serieopnamen gewist of komen dubbel... Lees meer

opnemen en kijken opgenomen programma via de Cloud

Klacht van op 24 augustus 2017 over XS4all in de categorie Alles-in-1

Sinds enkele maanden problemen dat programma's die ik opneem verdwenen zijn of dat een programma dat ik bekeken en vervolgens gewist heb weer terugkomt waardoor de ruimte voor opnemen steeds kleiner wordt. Ook worden serieopnamen gewist of komen dubbel... Lees meer

App van videoland niet beschikbaar bij Xs4all

Klacht van op 10 augustus 2017 over XS4all in de categorie Alles-in-1

De app van Videoland is niet beschikbaar indien een abonnement bij Xs4all wordt afgesloten. Dit wordt vooraf niet bekend gemaakt. Hierdoor is videoland op de smart-tv alleen beschikbaar via het zeer ouderwetse televisiemenu dat zeer traag is, weinig informatie toont... Lees meer

opzegging nogmaals bevestigen anders niet geldig.

Klacht van op 27 juli 2017 over XS4all in de categorie Alles-in-1

OP 25 november via de site van XS4all aangegeven dat we het contract zsm willen beindigen. Hierop kwam een reactie van XS4all dat dit mogelijk was per 6-5-2017 Deze mail hebben we niet opnieuw bevestigd waardoor XS4all aangeeft dat we niet definitief... Lees meer

Hoge facturen

Klacht van op 12 juli 2017 over XS4all in de categorie Alles-in-1

Eerder melde ik een klacht, Mijn facturen blijven hoog en ik kijk toch echt geen progamma's die geld kosten. Ik heb een tv decoder dus ook geen meerdere tv's Daarnaast worden mijn facturen betaald door budgetbeheer, maar ook daar wordt weinig van gesnapt... Lees meer

Wij wachten al weken op onze aansluiting, we hebben ondertussen al ongeveer 5x een andere data gekregen waarop alles geregeld zou worden. Het gaat steeds niet. Het meest frustrerende is dat niemand ons kan uitleggen WAAROM wij niet kunnen worden... Lees meer

Wij wachten al weken op onze aansluiting, we hebben ondertussen al ongeveer 5x een andere data gekregen waarop alles geregeld zou worden. Het gaat steeds niet. Het meest frustrerende is dat niemand ons kan uitleggen WAAROM wij niet kunnen worden... Lees meer