Klachten over XS4all

XS4all biedt consumenten verschillende producten aan op het gebied van telefonie, internet en televisie. Helaas ontstaan er hier ook wel eens onduidelijkheden... Lees meer >

Statistieken van XS4all in de categorie Alles-in-1

9 klachten gemeld
3.2 /10
14 stemmen
14

Tijdslijn

Lange wachttijden.

Klacht van op 16 december 2016 over XS4all in de categorie Alles-in-1

Kan niet inloggen met wachtwoord servicedesk. Servicedesk gebeld 12 minuten in wacht Daarna geen email meer weer 8 minuten in wacht Probleem niet opgelost , klantenservicemedewerker vond dat ik maar begrip. Moest hebben voor lange wachttijden legt het probleem... Lees meer

Zeer zeer matig geholpen

Klacht van op 09 november 2016 over XS4all in de categorie Alles-in-1

Geachte XS4ALL maandag alles uitgevallen telefoon en internet. Wij als installateurs bedrijf hebben de plicht dat we de klant ontzorgen, door het probleem wat er heerst naar je toe te trekken. Bij u werkt het precies andersom, je zorg dat je zoveel... Lees meer

XS4All abonnement aangevraagd op Woensdag 28 september tevergeefs zitten wachten op KPN-monteur die lijnen zou komen labelen. Donderdag 29 september Guidion-monteur geweest om modem aan te sluiten. Verbinding was heel instabiel en internet deed het vaker niet dan wel. Vandaag weer Guidion monteur... Lees meer

Niet willen meedenken

Klacht van op 17 juni 2016 over XS4all in de categorie Alles-in-1

XS4All claimt overal de meest klantvriendelijkste provider van Nederland te zijn. Ik denk dat het callcenter daarin niet meegenomen wordt. Door omstandigheden kwam ik wat lastiger te zitten met betalen in maaet 2016. Ik heb destijds gebeld en meteen twee facturen... Lees meer