Klachten over XS4all

XS4all biedt consumenten verschillende producten aan op het gebied van telefonie, internet en televisie. Helaas ontstaan er hier ook wel eens onduidelijkheden... Lees meer >

Statistieken van XS4all in de categorie Alles-in-1

12 klachten gemeld
3.1 /10
16 stemmen
16

Tijdslijn

Actie gratis modem

Klacht van op 11 februari 2017 over XS4all in de categorie Alles-in-1

https://www.xs4all.nl/service/diensten/internet/productinformatie/acties/modem-bij-contractverlenging.htm En als je belt krijg je de ene smoes na de andere en worden ze zelfs zeer onvriendelijk. Maar enige tegemoetkoming is er niet, nog niet close. Ze schelden je nog net niet uit. Lees meer

signal oplevering

Klacht van op 10 februari 2017 over XS4all in de categorie Alles-in-1

ik heb een oplever data gekregen van XS4all 10-2-2017, de hele week geduldig zonder tv en internet gewacht. dan op de dag van oplevering kreeg een email dat de opleverdata verschoven word naar 14-2-2017. de hele weeekend heb ik geen... Lees meer

Onrechtmatige incasso's

Klacht van op 19 januari 2017 over XS4all in de categorie Alles-in-1

Sinds juni 2015 worden er maandelijks bedragen van mijn zakelijke rekening afgeschreven door XS4all BV. Het is mij nooit opgevallen aangezien ik deze rekening zelden beheer, dit doet mijn boekhouder en hij was in de veronderstelling dat XS4All door mij was... Lees meer

Lange wachttijden.

Klacht van op 16 december 2016 over XS4all in de categorie Alles-in-1

Kan niet inloggen met wachtwoord servicedesk. Servicedesk gebeld 12 minuten in wacht Daarna geen email meer weer 8 minuten in wacht Probleem niet opgelost , klantenservicemedewerker vond dat ik maar begrip. Moest hebben voor lange wachttijden legt het probleem... Lees meer

Zeer zeer matig geholpen

Klacht van op 09 november 2016 over XS4all in de categorie Alles-in-1

Geachte XS4ALL maandag alles uitgevallen telefoon en internet. Wij als installateurs bedrijf hebben de plicht dat we de klant ontzorgen, door het probleem wat er heerst naar je toe te trekken. Bij u werkt het precies andersom, je zorg dat je zoveel... Lees meer

XS4All abonnement aangevraagd op Woensdag 28 september tevergeefs zitten wachten op KPN-monteur die lijnen zou komen labelen. Donderdag 29 september Guidion-monteur geweest om modem aan te sluiten. Verbinding was heel instabiel en internet deed het vaker niet dan wel. Vandaag weer Guidion monteur... Lees meer

Niet willen meedenken

Klacht van op 17 juni 2016 over XS4all in de categorie Alles-in-1

XS4All claimt overal de meest klantvriendelijkste provider van Nederland te zijn. Ik denk dat het callcenter daarin niet meegenomen wordt. Door omstandigheden kwam ik wat lastiger te zitten met betalen in maaet 2016. Ik heb destijds gebeld en meteen twee facturen... Lees meer