Klachten over XS4all

XS4all biedt consumenten verschillende producten aan op het gebied van telefonie, internet en televisie. Helaas ontstaan er hier ook wel eens onduidelijkheden... Lees meer >

Statistieken van XS4all in de categorie Alles-in-1

18 klachten gemeld
2.8 /10
18 stemmen
18

Tijdslijn

Wij wachten al weken op onze aansluiting, we hebben ondertussen al ongeveer 5x een andere data gekregen waarop alles geregeld zou worden. Het gaat steeds niet. Het meest frustrerende is dat niemand ons kan uitleggen WAAROM wij niet kunnen worden... Lees meer

Wij wachten al weken op onze aansluiting, we hebben ondertussen al ongeveer 5x een andere data gekregen waarop alles geregeld zou worden. Het gaat steeds niet. Het meest frustrerende is dat niemand ons kan uitleggen WAAROM wij niet kunnen worden... Lees meer

Modem valt steeds uit

Klacht van op 08 mei 2017 over XS4all in de categorie Alles-in-1

Sinds enige weken hebben wij een nieuwe modem ontvangen van XS4ALL want de vorige waren volgens hun zwaar verouderd en aan vervanging toe. De nieuwe modem valt met regelmaat uit en als wij bellen naar de klantenservice wordt in eerste... Lees meer

Geen service!!

Klacht van op 08 maart 2017 over XS4all in de categorie Alles-in-1

Weken zeer traag internet. Ik heb contact opgenomen en sindsdien hebben ze mn TV en telefoon afgesloten. Ik kan niet bellen dus zoek contact op twitter. Pas na 3 uur wachten krijg je een antwoord wat heel ergens anders over gaat. De... Lees meer

Actie gratis modem

Klacht van op 11 februari 2017 over XS4all in de categorie Alles-in-1

https://www.xs4all.nl/service/diensten/internet/productinformatie/acties/modem-bij-contractverlenging.htm En als je belt krijg je de ene smoes na de andere en worden ze zelfs zeer onvriendelijk. Maar enige tegemoetkoming is er niet, nog niet close. Ze schelden je nog net niet uit. Lees meer