Klachten over XS4all

XS4all biedt consumenten verschillende producten aan op het gebied van telefonie, internet en televisie. Helaas ontstaan er hier ook wel eens onduidelijkheden... Lees meer >

Statistieken van XS4all in de categorie Alles-in-1

13 klachten gemeld
2.3 /10
24 stemmen
24

Tijdslijn

Storing aan 1 van 4 tv toestellen

Klacht van op 07 mei 2018 over XS4all in de categorie Alles-in-1

Steeds foutcode 143alles gedaan vlg.beschrijving,op 1 van de TV,s 2-nieuwe witte kastjes gekregen van jullieoude was kapot moet nog retour gestuurd worden,vlg.mijn installateur geprobeerd op andere toestellen, met de nodige kosten,kabels vernieuwd.zwarte kastje bij tv geel lampje brandt altijd,nieuwe witte... Lees meer

Glasvezelkabel kapot owv graafwerken in de straat

Klacht van op 27 april 2018 over XS4all in de categorie Alles-in-1

Op woensdag 254 hebben de straatwerkers rond de middag de kabel per ongeluk doorgesneden, met als gevolg geen internet, noch tv. Deze is dat ook komen melden en wist mij te vertellen dat ze contact met kpn zouden opnemen om... Lees meer

Ben helemaal klaar met xs4all

Klacht van op 14 februari 2018 over XS4all in de categorie Alles-in-1

Zeg je je abonnement op wordt je lastig gevallen per sms mail en telefoon. Maar nu kunnen ze mijn rug op, ten eerste niet van gediend en na maanden netjes betalen schuiven ze hun fout af op mij als klant.... Lees meer

Heel erg lange wachtijden bij servicenummer

Klacht van op 08 januari 2018 over XS4all in de categorie Alles-in-1

Heb verschillende keren contact proberen te krijgen met xs4all. Maak wachttijden van meer dan 30 minuten mee. Betaal me blauw aaqn telefoon kosten. Wil hirtvoor schadevergoeding . Ik kan niet door met mijn werk en dat kost me geld. Lees meer

xs4all, jullie kunnen beter gaan adverteren met de duurste provider ipv de beste. het is dat ik betrokken ben geweest bij de oprichting van xs4all, anders was ik allang weggeweest. voor de zoveelste keer in een paar jaar heb ik weer eens... Lees meer

Internet te traag

Klacht van op 27 oktober 2017 over XS4all in de categorie Alles-in-1

Ik heb enkele weken geleden gemeld aan u dat de internet verbinding erg traag is. Dit heeft u mee gecontroleerd. Dit heeft u ook bevestigd. Xs4 all heeft hierop perfect en direct gereageerd naar Guidion. Inmiddels in dit na weken niet geregeld.... Lees meer

Beste klantenservice?

Klacht van op 12 oktober 2017 over XS4all in de categorie Alles-in-1

Per 28-02-2017 netjes opgezegd en aangegeven dat ik per 01-04-2017 ging verhuizen. Vervolgens blijkt het dat er na 1 april een brief is verzonden waarin stond dat ik er op moest reageren wanneer ik daadwerkelijk wou opzeggen. Zo'n internetformulier om... Lees meer

xs4all heeft de internetsnelheid van het glasvezel abbo 'alles in 1' verruimd van 100/100 naar 160/160 ingaand in juli. Echter de glasvezel verbinding schijnt het technisch niet aan te kunnen om meer dan 100/100 te leveren. Daarvoor bij Reggefiber een... Lees meer

Cloud problemen met opnemen

Klacht van op 24 augustus 2017 over XS4all in de categorie Alles-in-1

Sinds enkele maanden problemen dat programma's die ik opneem verdwenen zijn of dat een programma dat ik bekeken en vervolgens gewist heb weer terugkomt waardoor de ruimte voor opnemen steeds kleiner wordt. Ook worden serieopnamen gewist of komen dubbel... Lees meer

opnemen en kijken opgenomen programma via de Cloud

Klacht van op 24 augustus 2017 over XS4all in de categorie Alles-in-1

Sinds enkele maanden problemen dat programma's die ik opneem verdwenen zijn of dat een programma dat ik bekeken en vervolgens gewist heb weer terugkomt waardoor de ruimte voor opnemen steeds kleiner wordt. Ook worden serieopnamen gewist of komen dubbel... Lees meer