Klacht: www.tntpost.nl/betalen

op 08 juni 2011 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg van TNT post een kaart met de mededeling dat ik een brief niet gefrankeerd zou hebben en dat ik € 0,92 alsnog zou moeten voldoen. Ik ben er zeker van dat ik recent alles heb gefrankeerd. Wel heb ik één brief verstuurd waar € 0,92 op moest. In plaats daarvan heb ik er drie oude postzegels van € 0,44 op geplakt omdat ik geen nieuwe postzegels in huis had.
Via bovengenoemde website zou ik volgens TNT het betreffende poststuk kunnen bekijken. Dat blijkt niet te kunnen en controle van mijn zijde is dus niet mogelijk.
Het is natuurlijk een verwaarloosbaar bedrag maar ik vind dat dit wel netjes afgehandeld moet worden.

Gewenste Oplossing:

1. Ik wil het betreffende poststuk kunnen bekijken.
2. Indien dan blijkt dat ik gelijk heb wens ik niets te betalen.

Wat het cijfer betreft wat ik aan dit bedrijf geef. Wel i.h.a. ben ik tevreden, maar wat dit punt betreft een 1.

Alle klachten die gemeld zijn door L. Vriens
1
5.0
2011-06-08
L. Vriens