Klacht: winterseprijzen

op 24 januari 2014 over Telegraaf in de categorie Kranten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

we hebben bij de Vrouw een code gekregen om in te voeren voor winterse prijzen en nu kun je hem helemaal niet invullen.
hier hebben we natuurlijk niks aan.

Gewenste Oplossing:

gauw op internet veranderen dat het wel kan en anders geen actie's meer geven want we krijgen het toch niet.

Telegraaf

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag, Om kans te maken op winterse prijzen kunt u zich opgeven door de tekst, www.winterseprijzen.nl in de url balk (internet adresbalk) te typen. U komt dan op de aanmeldingssite, waar de unieke actiecode ingevoerd kan worden. Via een internet zoekmachine zoals Google, komt u niet direct op de juiste site terecht. Wij adviseren u dus direct het webadres in de internetbalk te typen. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 088-8248242. Vriendelijke groet, De Telegraaf.

Bericht van van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door jarnorenske