Klacht: wincodes

op 14 juli 2012 over Lotto in de categorie Loterijen

ik kan niet mijn persoonlijke wincode niet actieveren voor alle 3 de wincode’s gaat het niet.
bij vorige actie;s dit ook al mee gemaakt

van zelf sprekend dat dit wel goed wordt gemaakt en dat in het vervolg dit niet meer voorkomt.
Want GROTERE ERGERNIS IS ER NIET en jullie krijgen daar een SLECHTE NAAM mee

Lotto

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Opgelost; zie reactie

Bericht van Lotto

2 jaren geleden - Beste heer/mevrouw, Bedankt voor je bericht. Je kunt je via de volgende websites aanmelden met je persoonlijke wincodes. Klik op onderstaande links of kopieer deze links naar je adresbalk van je internetbrowser. Kans maken op een geheel verzorgde trip naar de Olympische Spelen: www.lotto.nl/trip2012 Kans maken op prachtige Samsung prijzen: www.lotto.nl/verloot Aanmelden voor gratis kaarten Jeroen van der Boom LIVE: www.lotto.nl/concert Kans maken op een Lotto-Sporttas, kleine puzzel: www.lotto.nl/puzzel Op dit moment wordt er massaal gereageerd op bovenstaande acties. Het is hierdoor mogelijk dat de website traag reageert. Onze excuses hiervoor, we werken eraan om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. We adviseren je om het later nog eens te proberen. We hopen je hiermee voldoende te hebben geholpen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Lotto

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lotto in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lotto een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door bramskuut