Klacht: Het niet retourneren van geld

op 13 mei 2012 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op de website een luchtbed willen bestellen waarnaar het iets fout ging in de bestelling. Ik heb wel gewoon kunnen betalen, maar schijnbaar is het niet doorgestuurd.
Waarnaar ik direct heb gebeld, kon ze me vertellen dat het niet meer op voorraad was en dat ze binnen 5 dagen het geld weer op de rekening hadden gestort. Een dag later kreeg ik een mailtje dat er iets fout was gegaan, en dat het geld na 14 dagen terug op de rekening stond. Nu 20 dagen later en 4 klachten emails verder meldde ze me weer dat het 14 dagen duurt. Dit is ronduit diefstal!

Gewenste Oplossing:

Geld vandaag op de rekening. Het is mijn GELD

Wehkamp

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels telefonisch contact gehad met de klant.

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Krispas
1
1.0
2012-05-13
Krispas