Klachten over Webcasso

Geachte heermevrouw, Uw klacht heeft onze aandacht. Met vriendelijke groet, De Klachtencommissie van WebCasso B.V. Lees meer >

95% van alle klachten opgelost. Nog 8 klachten nodig voor een plaats in de categorie Incassobureaus

95%
42 klachten gemeld
0 openstaande klachten
2 klachten in behandeling
40 klachten opgelost
4.1 /10
103 stemmen
103

In het kader van een schuldsanering van een van mijn partners zijn collectief alle schulden via eenmalige afkoop en finale kwijting afgelost. Vervolgens heeft Webcasso dezelfde schuld inzake een mobiel abonnement op een reeds gestaakte onderneming overgenomen en aan de... Lees meer

geen gehoor

Klacht van op 04 mei 2018 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

eerst 7e in de wachtrij. heb toen ik aan de beurt was de telefoon tot 08.43 minute over horen gaan maar werd niet opgenomen Zou u alstublieft op mijn emails kunnen andwoorden Brigitte van Lemmeren -------------------------------------------------------------------------------- Van: Deurwaarderskantoor Van den Bergh ... Lees meer

Na jaren weer opduiken

Klacht van op 24 april 2018 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Afgelopen week kreeg ik van mijn werkgever een melding dat van den bergh gegevens nodig is van mijn werkgever voor een eventueel loonbeslag Blijkt dat Webcasso berichten naar oude adressen heeft verzonden, waar ik 1 al jaren niet meer woonachtig ben... Lees meer

Onlangs februari 2018 heeft webcasso mij een vordering willen opleggen welke afstamt uit het jaar 2015, oorspronkelijke bedrag kwam voort uit een termijnbetaling aan essent. Na herhaaldelijk veel bellen en van het kastje naar de muur zijn gestuurd kon ik... Lees meer

Review van rick.wolleswinkel op 14 mei 2018 over Webcasso

Ik ben dankbaar en blij met de eerste helft van de oplossing, degene die daadwerkelijk belast is, heeft deze informatie nog niet persoonlijk ontvangen. Mijn verzoek is om het gemaakte 'misverstand' schriftelijk middels dezelfde brief op hetzelfde adres recht te zetten, daarvoor de even welgemeende excuses aan te bieden en vervolgens het dossier en deze klacht af te sluiten.

Met hartelijk dank voor uw begrip en verdere medewerking.
Rick Wolleswinkel

10

Review van Leon Wander op 18 mei 2018 over Webcasso

Webcasso heeft het super netjes opgelost dank daarvoor super tevreden

10

Review van fteunissen op 07 maart 2018 over Webcasso

Na wat overleg en situatie uitleg/begrip is er van 2 kanten een overeenkomst gekomen die haalbaar is. Bedankt daarvoor!

10

Review van kierownik op 14 maart 2018 over Webcasso

De oplossing is goed, nu hopen dat de mensen aan de telefoon ook vriendelijker worden.

8

Review van Dientje1968 op 07 november 2017 over Webcasso

Ik ben Absoluut blij met het antwoord. De frustratie is naar voor gekomen uit het vele werk voor de rechtzaak. Daarna nog eens spullen kwijt bij de rechtbank. Hier alles opnieuw moeten indienen. Zucht. Sluit het af. Hopelijk gebeurd dit nooit meer.

7

Review van Atendam op 16 oktober 2017 over Webcasso

Super dat t nu zó snel is opgelost. Wel jammer dat daarvoor eerst tussenkomst van www.klacht.nl nodig was. Mijn klant is heel blij en ik ook!

8

Review van Aantjes_28 op 24 november 2017 over Webcasso

Perfect had nooit gedacht dat het überhaupt nog opgelost ging worden. Mvgr daniël aanen

8

Review van Mw. Moret op 28 september 2017 over Webcasso

Ik heb een regelingsvoorstel gedaan en ben in afwachting van de reactie.
Ik heb voorgesteld €40,- per maand af te lossen en van het vakantiegeld €250,- over te maken enzovoorts tot voldoening en hopend op verbetering in mijn financiële situatie.

7

Review van Rachid1980 op 28 september 2017 over Webcasso

Het had veel eerder op deze manier gemoeten. Ben uiteindelijk tevreden

8

Review van WN. op 09 juni 2017 over Webcasso

Ik ga akkoord met de geboden oplossing. Bedankt voor de snelle afhandeling.

7