Klacht: Waardebon Fish Spa + High Tea

op 01 juni 2013 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Begin April 2013 een waardebon gekocht van Sunifa Fish spa en high tea gewonnen. Aanbieder Sunifa weigert reserveringen aan te nemen van Vakantieveilingen. Als je belt sta je zo een kwartier in de wacht en vervolgens wordt de verbinding verbroken (maar wel per minuut betalen). Als je ze dan toch een keer spreekt, dan zitten ze helemaal vol. Via e-mail reageren ze ook niet. Gebruikers die wel ooit de kans hebben gehad, om er gebruik van te maken, schrijven zulke slechte recensies dat we er niet eens meer heen willen.

Dit probleem op 24 april 2013 aangegeven via e-mail bij Vakantieveilingen. Helaas geen reactie mogen ontvangen. Op 6 mei 2013 maar eens gebeld met de vraag hoe dit opgelost gaat worden. Vakantieveilingen beloofde binnen 1 week met een oplossing te komen. Helaas nooit wat vernomen. Op 22 mei nog maar eens gebeld om te vragen wanneer ze met een oplossing komen. Weer werd er aangegeven dat dit binnen een week zou zijn, maar ook nu nooit wat mogen vernemen.

Dat Vakantieveilingen iets aanbied wat niet in orde is, dat kan gebeuren. Dat ze weigeren een oplossing te bieden is op z’n zachts gezegd schandalig. Je bied ze drie keer de kans het probleem op te lossen, maar dat doen ze niet. Erg jammer..

De enige oplossing die voor ons nog aantrekkelijk is, is restitutie van het aankoopbedrag. Vakantieveilingen heeft lang genoeg de tijd gehad om met een oplossing te komen.

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb Vakantieveilingen.nl een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Vakantieveilingen.nl

1 jaar geleden - Beste meneer/mevrouw, Vriendelijk dank voor uw bericht. We zien in ons systeem dat uw klacht inmiddels al is doorgestuurd naar de verantwoordelijke veilingredacteur. Zij zal uw klacht met de aanbieder van het arrangement bespreken. Zodra we van haar een terugkoppeling ontvangen nemen wij uiteraard zo spoedig mogelijk contact met u op. Onze excuses voor het ongemak. Wij wensen u een fijne dag verder. Met vriendelijke groet, Martina – Vakantieveilingen.nl

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door arnoderidder1990