Klacht: vouchercode

op 20 februari 2014 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

ik heb een minicruise gewonnen echter geen vouchercode bijgekregen. En nu/?? zonder code kan ik niet reserveren

zodra ik de vouchercode heb

Bericht van van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 20 februari 2014 om 19:49 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Lara - VakantieVeilingen.nl

Bericht van van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

6 maanden geleden - Beste heer/mevrouw, Vriendelijk dank voor uw bericht. Uw waardebon staat na de betaling klaar in uw account. Wanneer u inlogt op VakantieVeilingen.nl en gaat naar 'mijn veilingen' dan zult u onder uw gewonnen veilingen deze veiling zien staan. Hier staat ook de waardebon klaar waar het waardebonnummer/vouchernummer opstaat. Met vriendelijke groet, Lara - VakantieVeilingen.nl

Bericht van van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door yesim