Klacht: voordelengids,nl

op 12 mei 2010 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

voordelengids zegt een aanvraag van een voordeel pas te hebben ontvangen nu heeft onze dochter die besteld toen ze nog geen 18jaar was ik heb altyd tegen over voordelengids gezegd dat ik niks af wist van van een aanvraag tot dat er vandaag iemand vav een incasso bedryf belde om te vragen of ik even een copy van myn id kaart op wil stuuren zodat zy de handtekening konden gaan vergelyken ik heb gezegd dat ik dat niet wilde nu moet ik voor de katon rechter verscheinen wat kan ik hier tegendoen

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

Bericht van voordelengids

2 jaren geleden - beste mevrouw, op het moment dat uw dochter een aanvraag ondertekend en niet meerderjarig is dan lossen wij dit altijd op door een kopie van id kaart te vragen. zodra wij kunnen aantonen en verifieren dat dit het geval is wordt de gehele aanvraag geannuleerd. alleen meerderjarige personen mogen bij ons namelijk een aanvraag aangaan. wij vinden het altijd fijn als iemand dit kan sturen voordat het uit handen wordt gegeven aan een incassobureau. Dit voorkomt dan vaak een hoop ongemak voor u zowel als voor ons. wij zien dat het dossier bij het incassobureau al is afgesloten wat betekend dat de aanvraag ook is geannuleerd. mochten er nog vragen zijn dan horen wij dat graag. met vriendelijke groet, Voordelengids.eu

Alle klachten die gemeld zijn door bresters