Klacht: Verlengde garantie, zonder service

op 15 november 2012 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Sinds 29-10-2012 zitten wij zonder wasmachine. Op deze datum is dit ook aan BCC gemeld. De
service monteur kon pas op 06-11-2012 komen en constateerde dat de koolborstels op waren.
Deze moesten worden besteld en op 12-11-2012 kwam de monteur terug met koolborstels.
Helaas was dit niet de oplossing en de wasmachine repareren zou duurder worden dan 70% van
de aankoopwaarde.
Na 2 dagen hadden wij nog steeds niets gehoord en bleek na een telefoontje van onze kant (de
zoveelste voor slechts 10 cent per minuut) dat het service bedrijf niets had doorgegeven.
Wij willen geen Indesit meer terug,maar met bijbetaling een Samsung WF1124ZAC. Op 14-11-
2012 werd mij toegezegd dat dit geen probleem is, ondanks dat BCC deze niet op voorraad had.
Ik zou op 15-12-2012 worden teruggebeld,maar u raad het al, geen telefoontje.
Na 17 dagen zonder wasmachine met 2 kinderen in de luiers hebben wij alle vertrouwen in BCC verloren.

Dat er 249,- euro op onze rekening wordt gestort (vergoeding oude wasmachine)zodat wij zelf op zoek kunnen naar een wasmachine. Het zou BCC sieren dit bedrag te verhogen ter vergoeding van de telefoonkosten, ergernis en het wassen buitenshuis. Dit is ons inziens de enige manier om binnen afzienbare tijd weer terug te komen in de 21e eeuw.

BCC

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Inmiddels is er een afspraak gepland om de wasmachine op te halen en daarna het aankoopbedrag terug te storten.
Tevens heeft BCC een email gestuurd met de mededeling dat wij 30 euro aan onkosten vergoeden.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van BCC beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door mbreet