Klacht: Veiling gewonnen maar kan helaas steeds niet reserveren bij de zwaluwhoeve = vol

op 20 oktober 2012 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb een veiling gewonnen, namelijk een bon voor een druncharrangement voor 2 personen bij de zwaluwhoeve. Voor de bon heb ik €61 betaald.Ik probeer nu al geruime tijd te boeken, VOL VOL VOL! deze bon in te wisselen schijnt niet mogelijk te zijn. Echter kan ik steeds niet reserveren bij de zwaluwhoeve. Enige tijd geleden telefonisch contact gehad; Zij zeggen dat het vol zit voor mensen die een bon van vakantieveilingen hebben en dat ik alleen kan reserveren als ik een betalende bezoeker ben of dat ik een betaald arrangement er bij boek. Te belachelijk voor woorden. Uiteindelijk schandalig. In het kort komt het er dus op neer dat ik geen gebruik kan maken van de bon. Ik had mijn dochter van 10 een leuk gezellig uitje toegezegd, nu nog maar weer een poging ondernomen om te boeken, wellicht zijn er wat afzeggingen, helaas as dinsdag vol.

Ik ben echt helemaal klaar met de zwaluwhoeve en ook met vakantieveiling.nl Wat een slechte service!!worden er niet veel te veel veilingen gehouden, of wordt er maar voor het gemak vanuit gegaan dat toch niet ierdereen uiteindelijk de bon gebruikt ?!
Ik verwacht dat vakantieveilingen hier iets aan doet, want uiteindelijk is dit oplichting, ik mag wel betalen maar kan van mijn gekochte waardebon geen gebruik maken.

Graag mijn geld terug.

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

De aanbieder heeft contact opgenomen met de klant voor de verder afhandeling van de klacht. De klant zal alsnog gewoon een reservering kunnen maken.

Bericht van Vakantieveilingen.nl

1 jaar geleden - Beste meneer/mevrouw, Vervelend dat u tot op heden nog geen gebruik heeft kunnen maken van het door u ''gewonnen'' arrangement. Wij hebben uw bericht doorgestuurd naar de verantwoordelijke veilingredacteur. Zodra we van haar een terugkoppeling ontvangen nemen wij uiteraard zo spoedig mogelijk contact met u op. Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

1 jaar geleden - Beste meneer/mevrouw, We hebben zojuist van de verantwoordelijke veilingredacteur vernomen dat de Zwaluwhoeve inmiddels contact met u heeft opgenomen voor de verdere afhandeling van uw klacht. We hebben vernomen dat u tevreden bent met de door hen geboden oplossing. Wij wensen u alsnog veel plezier met het door u ''gewonnen'' arrangement. Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door h@ns2012