Klacht: varifocus bril

op 21 januari 2011 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Vroeg om een bril om auto te rijden kort bij voor de instrumenten te lezen en veraf voor de weg.
Aan gegeven dat ik spannings hoofdpijn heb en last van nek en schouders.
Een varifocus bril werd besteld .
Bril opgehaald direct toen ik hem opzette zij ik al hier kan ik heel slecht mee zien moest de bril eerst een paar weken uitproberen om te wennen,ik kon er niet mee lezen niet lopen en rijden.
Ben terug gegaan verhaal gedaan ze zouden het oplossen,denk zal wel goed komen,bellen me terug bril is klaar bril opgehaald is het nu een leesbril met groten glazen en zakje met de twee varifocus glazen.
Bril ik heb zelf een kleine leesbril waar je overheen kunt kijken ,op de vraag meneer kan ik hier mee auto rijden gaf de eigenaar geen antwoord hij zij dat zijn de garantie voorwaarden kon wel met bijbetaling een andere bril bestellen.
Bij de vraag van meneer ik heb nu een leesbril die ik al had en twee lossen glazen voor 240 euro zijn antwoord meer kan ik voor u niet betekenen.

Gewenste oplossing

Waar ik voor gevraagd heb een bril om auto te rijden de instrumenten te zien en de weg,of geld terug want ik heb niet gekregen wat ik gevraagd heb.

Hans Anders

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

opgelost

Bericht van van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Hans Anders

3 jaren geleden - in behandeling

Bericht van van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door hallo 583