Klacht: kan bon niet meer inwisselen omdat hotel niet meer met vakantieveilingen samenwerkt

op 10 mei 2012 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Mijn bon van hotel Hessenhof is geldig tot 27.7.2012, maar uit onderstaand bericht blijkt dat ik niet meer kan boeken omdat het hotel niet meer samenwerkt met vakantieveilingen. zie onderstaande mail van het hotel. De organisatie waar het hotel naar verwijst reageert niet op mijn mails.

Leider arbeiten wir nicht mehr mit Vakantie Veilingen zusammen. Die Gutscheine konnten nur bis Ende 2011 bei uns eingelöst werden.Für weitere Informationen wenden sie sich bitte an Sauerland Immo GmbH, welche für die Gutscheine verantwortlich ist.

ongedaan making van de overeenkomst en terugbetaling van mijn bod

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

De veiling zal worden geannuleerd en het betaalde bedrag zal aan de klant geretourneerd worden.

Bericht van Vakantieveilingen.nl

2 jaren geleden - Beste heer/mevrouw, We hebben uw bericht doorgestuurd naar de verantwoordelijke veilingredacteur die in contact staat met de aanbieder van het arrangement. Zodra we van haar een terugkoppeling ontvangen nemen we uiteraard zo spoedig mogelijk contact met u op. Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

2 jaren geleden - Beste heer/mevrouw, We hebben zojuist een terugkoppeling ontvangen van de verantwoordelijke veilingredacteur. In samenspraak met de aanbieder hebben we besloten om de veiling voor u te annuleren. Het door u betaalde bedrag (inclusief administratiekosten) zal binnen enkele werkdagen worden teruggestort naar uw rekeningnummer. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vakantieveilingen.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door mike3012