Klacht: vakantie veilingen

op 29 maart 2011 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Op vakantieveiling geboden op hotel Hoogeveen omdat ik nog werk hadden we 6 mei gepland Helaas!!!!! geen enkel weekend meer een kamer beschilbaar te goedkoop natuurlijk.
Kan me niet voorstellen dat al die kamers al geboekt zijn ze willen natuurlijk dat je in de week komt, maar dat lukt nog niet helaas.Heb gebeld naar het hotel en ik moest aan het begin wan die bewuste week maar eens weer bellen. Zo kun je toch niets regelen ik baal hier verschrikkelijk van.

Dat ik als nog een kamer krijg op die datum.

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Veel hotels op onze site houden een beperkt aantal kamers apart voor de klanten van vakantieVeilingen.nl. Deze zogeheten 'actiebeschikbaarheid' staat los van de normale beschikbaarheid. Wat vaak wel gebeurd is dat er meer kamers worden toegevoegd als er minder normale boekingen zijn. Wij begrijpen uit uw mail dat het op prijs wordt gesteld al de actiebeschikbaarheid van tevoren is in te zien. Hiervoor zijn wij nu bezig met het ontwikkelen van een aantal extra functies op onze website. Hartelijk dank voor uw opmerkingen. Met vriendelijke groet, Robin - VakantieVeilingen.nl

Bericht van van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door arendje