Klacht: rekening voor diensten die wij niet hebben afgenomen

op 29 juli 2010 over UPC in de categorie Alles-in-1

Wij kregen vorige maand een hele hoge rekening. Toen ik opbelde en om een toelichting vroeg vertelde ze mij dat wij 20 films hadden besteld die maand. Wij hebben drie films gekeken en meer niet omdat dit heel prijzig is.
Op mijn scherm zag ik dat ik spongebob in het NL en in het ENG zou hebben bekeken ik gaf aan dat dit niet klopte. Toen ik naar de overige films vroeg die wij gekeken zouden hebben mocht ze deze informatie niet geven vanuit privacy overweging. Ik moet dus wel betalen maar mag niet weten waarvoor. Ze zou dit uitzoeken en toen ik vroeg om een schriftelijke bevestiging vertelde ze dat als het bedrag verrekend zou zijn het zou zijn opgelost en anders niet. Het is dus niet verrekend. Het telefoontje heeft mij alleen bijna 25 euro extra aan belkosten gekost.
Als je belt kost dat handevol en een e-mail adres of normaal adres voor een aangetekende brief vergeet het maar.
Bij ons heeft de gids en de radio van on demand trouwens ook nog nooit gewerkt en stoort het beeld regelmatig. Is dit nou service. Ik woon in een dorp en UPC is de enige bij wie wij kabel af kunnen nemen anders was ik hier allang weggegaan.

Gewenste oplossing

Een verrekening van de films die ik niet heb gekeken, inzicht in mijn facturen, een gedeelte van de telefoonkosten en een goed werkende box.
Geen rare eisen lijkt mij.

UPC

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Wij hebben naar aanleiding van uw melding op deze site, contact gehad over de afhandeling van uw klacht.

Wij begrijpen dat u minder goede ervaringen heeft opgedaan met onze klantenservice. Dit is niet in overeenstemming met de service die wij u als abonnee willen verlenen. Uiteraard streven wij op korte en lange termijn naar optimale kwaliteit, zowel op technisch- als ook op serviceniveau.

Zoals telefonisch overeengekomen is de kwestie hiermee naar tevredenheid is opgelost.

Heeft u nog vragen, dan kunt u op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 18.00 uur contact opnemen met onze afdeling Klantenservice onder nummer 0900 15 80 (€ 0,10 per minuut). Onze storingsmedewerkers zijn dagelijks bereikbaar van 08.00 uur tot 22.00 uur.

UPC Webcare

Bericht van van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPC in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door groea