Klacht: Onterechte incasso

op 29 april 2016 over UPC in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 29 april is ten onrechte 73,41 euro in een eerste incasso van mijn girorekening afgeschreven.
Terwijl ik geen klant bij Ziggo of UPC ben.
Bij de afschrijving staan de volgende gegevens;

Naam: ZIGGO SERVICES BV
Omschrijving: 280793194
Tegenrekening
NL98INGB0000845745
Mutatiesoort
Incasso (IC)
Mededelingen
Naam: ZIGGO SERVICES BV
Omschrijving: 280793194
IBAN: NL98INGB0000845745
Kenmerk: 030186439628000
Machtiging ID: 000892983500112042016000000677
Incassant ID: NL30ZZZ333034790000
Eerste incasso

Iemand in Rotterdam heeft ten onrechte mijn girorekening gebruikt om een Alles in 1 UPC pakket te bestelen.
Ik heb uw organisatie nooit gemachtigd.
U heeft kennelijk niet gecontroleerd wat de naam bij het opgegeven gironummer was. Daarbij bent u grotelijks in gebreke gebleven en heeft u mij veel overlast bezorgd.
Dit vind ik geen professioneel gedrag voor een organisatie als de uwe.
Hierover dien ik deze klacht in

Gewenste Oplossing:

Wanneer U mij kunt aangeven hoe u dit in de toekomst gaat voorkomen.
Suggestie stuur al uw eerste klanten voor de eerste betaling een acceptgiro of i.d.
Ik heb +/- 5 euro belkosten gemaakt om dit bij uw organisatie te melden.
Deze zou ik graag vergoed zien.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPC

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door boze inwoner