Klacht: Horizon van Upc

op 15 oktober 2012 over UPC in de categorie Alles-in-1

Ik heb in november via de chat contact met Upc gehad omdat het niet mogelijk is om met de huidige UPC box meerdere programma’s tegelijk op te nemen. Terwijl dit wel in mijn contract stond
Er werd mij toen verteld dat hier een update aan het einde van het jaar voor kwam. Deze is nooit gekomen. Nu hebben ze een box via Horizon waarmee je wel meerdere programma’s tegelijk op kan nemen
Wil overstappen op Horizon maar ik moet 49 euro activatiekosten betalen en krijg niet de eerste 6 maanden voor de helft. Mijn broertje heeft een mail van Upc ontvangen met hierin een aanbieding waarin hij niet de activatiekosten hoeft te betalen en het eerste half jaar voor de helft heeft.
Wij hebben hier nooit een mail van ontvangen.
Vindt het zeer klant onvriendelijk dat mensen die al jaren abonnee zijn hier geen mail over ontvangen, ook omdat ik nog steeds aan het wachten ben wanneer ik meerdere programma’s tegelijk op kan nemen, terwijl er nu eindelijk een oplossing is voor dit probleem.
Ik heb contact met de klachten afdeling van UPC hierover gehad en ze vonden dat ik er geen recht op heb.
Meneer die ik aan de telefoon had was zeer onvriendelijk.
Heb nu mijn abonnement opgezegd.

Dat ik dezelfde aanbieding als nog krijg

Alle klachten die gemeld zijn door moniek
0.0
2012-10-15