Klachten over UPC

UPC is aanbieder van TV, Internet en telefonie. Dit zijn diensten waar bijna iedereen in Nederland wel gebruik van maakt en dagelijks nodig heeft. Het... Lees meer >

Statistieken van UPC in de categorie Alles-in-1

9 klachten gemeld
2.6 /10
37 stemmen
37

Tijdslijn

Abonnement

Klacht van op 05 oktober 2009 over UPC in de categorie Alles-in-1

Je belt op 10 augustus voor een abonnement Fiber Power en Telefoon Europa onbeperkt, kiest ook voor overstapservice. Krijgt 14 augustus het installatiepakket op 31 augustus krijg je je telefoonnummer en E-mailadres. 10 augustus kom jer achter dat je abonnement vanaf 14... Lees meer

beroofd

Klacht van op 05 oktober 2009 over UPC in de categorie Alles-in-1

ik heb to nu toe deze jaar meer dan 100 euros uitgeven aan telephone gespreken naar upc door storing....ik heb 3 to 4 keer per week storing deze week heb tot nu toe 3 dagen geen tv,internet of telephone upc... Lees meer

klacht upc

Klacht van op 01 oktober 2009 over UPC in de categorie Alles-in-1

sinds julli 2009 heb ik upc internet met alles, 2 maanden goed gewerkt, daanrna ineens opgehouden, heb wel 20 keer gebeld, dan zeggen het ligt daaraan daarna ergens anders, of netwerk kaart kapot, of router kapot, of kabel kapot, niets... Lees meer

Digitale tv

Klacht van op 01 oktober 2009 over UPC in de categorie Alles-in-1

Vanaf augustus 2008 tot oktober 2009 zijn er 11 monteurs van upc langsgeweest maar het probleem is nog steeds niet verholpen, 3 keer heb ik een afspraak dat er een monteur langs zou komen dus weer een halve dag vrij genomen maar... Lees meer

Dienstverlening?

Klacht van op 25 september 2009 over UPC in de categorie Alles-in-1

Het is te gek voor woorden, dienstverlening? De wijze waarop UPC omgaat met klante, ik heb daar geen woorden voor. Telefonisten houden je aan de lijn voor 10 cent per minut, aan elke van moet je opnieuw je verhaal vertellen,... Lees meer

duurt erg lang

Klacht van op 21 september 2009 over UPC in de categorie Alles-in-1

in april 2009 aangemeld voor glasvezel,nu eind september nog niet aangesloten. ik snap dit niet misschien maar naar UPC deze leveren wel heel snel en laten je stoep voor de deur ook nog intact. Lees meer

machtiging van nummerbehoud

Klacht van op 21 september 2009 over UPC in de categorie Alles-in-1

op 21 augustus heb ik i.o.m.UPC een formulier verzonden om mijn tel.nr.na overgang naar UPC te behouden.Na eindeloos bellen kreeg ik heden -21 september-doodleuk te horen dat er geen formulier is ontvangen [ copie in mijn bezit]. E.e.a. impliceerd dat ik... Lees meer