Klachten over UPC

UPC is aanbieder van TV, Internet en telefonie. Dit zijn diensten waar bijna iedereen in Nederland wel gebruik van maakt en dagelijks nodig heeft. Het... Lees meer >

Statistieken van UPC in de categorie Alles-in-1

1 klachten gemeld
2.7 /10
36 stemmen
36

Tijdslijn

Dienstverlening?

Klacht van op 25 september 2009 over UPC in de categorie Alles-in-1

Het is te gek voor woorden, dienstverlening? De wijze waarop UPC omgaat met klante, ik heb daar geen woorden voor. Telefonisten houden je aan de lijn voor 10 cent per minut, aan elke van moet je opnieuw je verhaal vertellen,... Lees meer

duurt erg lang

Klacht van op 21 september 2009 over UPC in de categorie Alles-in-1

in april 2009 aangemeld voor glasvezel,nu eind september nog niet aangesloten. ik snap dit niet misschien maar naar UPC deze leveren wel heel snel en laten je stoep voor de deur ook nog intact. Lees meer

machtiging van nummerbehoud

Klacht van op 21 september 2009 over UPC in de categorie Alles-in-1

op 21 augustus heb ik i.o.m.UPC een formulier verzonden om mijn tel.nr.na overgang naar UPC te behouden.Na eindeloos bellen kreeg ik heden -21 september-doodleuk te horen dat er geen formulier is ontvangen [ copie in mijn bezit]. E.e.a. impliceerd dat ik... Lees meer

no service

Klacht van op 18 september 2009 over UPC in de categorie Alles-in-1

ben een duurder pakket aangesmeerd met gratis telefoon,4 maanden verder met een duurder pakket en nog geen telefoon,zgn software problemenen,geen probleem vast te stellen,kapotte modem...van alles hebben ze mij geprobeert wijs te maken..mail word beantwoord maar word niets mee gedaan..monteurs... Lees meer

slechte afhandeling

Klacht van op 18 september 2009 over UPC in de categorie Alles-in-1

bij geen tv moet er lang gebeld worden wordt er 2x de verbinding verbroken. lang wachten op nieuwe media box 6d dan wordt de andere afgesloten. nog eens drie dagen wachten. voor je weer tv hebt. veelal word je lang... Lees meer