Goedendag Heer/ Mevrouw
Ik ben inmiddels al een bijna een jaar geen klant meer bij u en heb mijn borg voor de mediabox nog steeds niet terug gekregen. Een paar jaar geleden was dit ook het geval en na te hebben... Lees meer
slecht werken ondemand, wegvallen teletekst en langzame teletekst.
Hier is een monteur voor hier geweest op maandag 14 december en heeft hieraan diverse werkzaamheden verricht maar dezelfde avond keerden de klachten weer terug. Ik heb hierover in een enquêtemail... Lees meer
Vanmiddag heb ik contact opgenomen met UPC, het bevreemde mij namelijk dat ik iedere maand een andere factuur ontving en dat deze allemaal hoger waren dan het oorspronkelijk afgesproken bedrag van 44,50 (+ een extra mediabox á 4,00) =... Lees meer
Ik kan al een paar dagen geen programma's terugkijken bij programma gemist. Lees meer
Dit is al de vierde x dat ik greys anatomy niet kan zien Lees meer
23 april 2014 hadden wij bliksem inslag.
mij werd verzocht om mijn horizon mediabox zelf te bekosten omdat het volgens u het mijn eigen schuld was waar door mijn horizon mediabox stuk is gegaan.
waar door ik ongeveer 400 euro moest betalen... Lees meer
We hebben 2 weken geleden een nieuwe modem gekregen van jullie (UPC).Sinds dat moment is onze internet heel slecht hij valt continu uit en hij loopt heel vaak vast.Het is heel irritant als je aan het gamen bent of je... Lees meer
Na het vervangen van een router door een monteur van ziggo zitten mijn schoonouders al anderhalve week zonder telefoon.
Ziggo/UPC zegt er mee bezig te zijn en het vervelend te vinden...
PC 1562BN , huisnummer 7 Lees meer
Ik heb vorige week geprobeerd UPC te breiken, upc zakelijk, telefoon meer dan 1 uur in de wacht vandaag weer geprobeerd in contact te komebn met UPC 1 uur en 34 minuten in de wacht, wegens het niet in contact... Lees meer
programma gemist terug kijken niet mogelijk Lees meer