Klachten over Ultimoo

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Ultimoo in de categorie Incassobureaus. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Nog 37 klachten nodig voor een plaats in de categorie Incassobureaus

100%
13 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
13 klachten opgelost
4.9 /10
11 stemmen
11

Tijdslijn

Vage brieven in onbegrijpelijk Nederlands

Klacht van op 31 mei 2018 over Ultimoo in de categorie Incassobureaus

Ik krijg dreigbrieven van incassobureau Ultimoo.. Wat er staat is een raadsel, het is meer Chinees dan Nederlands. Bellen er naar toe heeft geen enkele effect, dat is net zo onbegrijpelijk als hun brieven en je wordt niet serieus genomen.... Lees meer

Herinnering van een abonnement die we niet hebben

Klacht van op 28 mei 2018 over Ultimoo in de categorie Incassobureaus

We schijnen ergens een abonnement op te hebben? Wij hebben geen idee waarop, maar we krijgen er een herinnering van via ultimoo. Het staat er ook niet in waarvan het moet zijn. Er staat alleen: Abonnement tm 3e kwartaal 2018 En daar moet... Lees meer

In Nederland geldt B2B een betalingstermijn van 30 dagen. Ultimoo hanteert echter 7 en 14 dagen (door elkaar heen overigens), incassokosten zijn nooit verschuldigd binnen 30 dagen. Facturen allemaal netjes binnen 30 dagen betaald. Echter volgens Ultimoo gaat iemand akkoord met... Lees meer

onterechte factuur

Klacht van op 22 december 2017 over Ultimoo in de categorie Incassobureaus

Heb 04-12-2017 een factuur gekregen over 2017 betreffende een abonnement ondernemerspakket basis ter hoogte van170,00 excl. b.t.w.. Heb dit contract nooit bij hun afgesloten. En vindt het ook uiterst vreemd om een factuur met terugwerkende kracht te versturen zeker voor... Lees meer