Klachten over Typhone

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Typhone in de categorie Telecomwinkels. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Lees meer >

Statistieken van Typhone in de categorie Telecomwinkels

46 klachten gemeld
1.5 /10
32 stemmen
32

Tijdslijn

Slechte service

Klacht van op 13 september 2016 over Typhone in de categorie Telecomwinkels

Ik heb een maand geleden een order gedaan, die is om onbekende redenen (zelfs Typhone weet kennelijk niet wat er mis is gegaan) niet doorgekomen. Na meerdere malen bellen, chatten en mailen, is het probleem nog steeds niet opgelost. Sterker... Lees meer

Zeer slecht geholpen

Klacht van op 07 september 2016 over Typhone in de categorie Telecomwinkels

Deze brief is verstuurd naar info@typhone maar word totaal niet serieus genomen. goedendag Bij deze wil ik een officiële klacht verzenden naar jullie. Ik ben enorm slecht geholpen door jullie medewerkers. Dinsdag 23 augustus (in de avond) ben ik... Lees meer

Typhone weigert geannuleerd abonnement te verwerken

Klacht van op 04 september 2016 over Typhone in de categorie Telecomwinkels

Op 16 juni hebben wij via Typhone voor onze minderjarige zoon een abonnement afgesloten bij Hollandse Nieuwe. Ik heb de fout gemaakt zijn naam in te vullen op het contract niet wetend dat dit niet mocht vanwege zijn leeftijd. De... Lees meer

Ik heb op 27 juli 2 x iPhone6S Plus besteld met telefoon/data bundel van T-Mobile en na meerdere emails, 4 telefoon gesprekken, elk met iemand die beloofd dat het NU opgelost is, nog steeds geen telefoons ontvangen. Dit terwijl ik... Lees meer

Annulering van telefoon abonnement

Klacht van op 05 augustus 2016 over Typhone in de categorie Telecomwinkels

Ik heb verlenging aangevraagd bij typhone en deze binnen 2 dagen geannuleerd dit was op 16 juni Tot op heden hebben ze het nog steeds niet geanuleerd Ondertussen bel ik bijna dagelijks met typhone en ze beloven elke dag weer... Lees meer

Terugbetaling dubbel gemaakte kosten

Klacht van op 05 augustus 2016 over Typhone in de categorie Telecomwinkels

Via Typhone heb ik een nieuw abonnement afgesloten en bij de provider Ben. Nu is door miscommunicatie tussen Ben en Typhone een fout gemaakt en is mijn einddatum niet juist doorgegeven en uiteindelijk heb ik daardoor dubbele kosten moeten betalen... Lees meer