Klacht: klacht 2016085615 compensatie voor niet geleverde bagage

op 11 januari 2017 over turkish airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 10 november hebben we klacht ingediend omdat tijden een reis naar jordanIë¨(28/10/16 tot 8/11/16) 2 baggages niet waren aangekomen. Eén van de twee is enkele dagen later aangekomen, da andere pas als we terug thuis waren. Wee hebben ter plaatse dus wat kleding moeten kopen.
Voor dit ongemak vroegen we een compensatie.
De klacht is geregistreerd (2016085615) maar verder hebben we niets gehoord. Het opvolgen van de klacht via een link komen we op een turkse website terecht en geraken we nergens (http://www4.thy.com/baggage/start.tk?lang=tr) Ik heb wel 2 mailtjes kunnen versturen maar ook hierop geen bevredigende reactie .

Gewenste Oplossing:

Wij wensen minimaal de kosten terug van de aankopen (kleding) gedaan in Amman) maar liefst nog wat bijkomende geld als compensatie voor het comfortverlies tijdens de reis

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over turkish airlines

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over turkish airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wens-wolfs