Klacht: Boeking Huurauto

op 17 februari 2017 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van mijn eerdere klacht d.d. 12 januari 2017, graag het volgende.
Het verbaast mij te zeerste dat medewerkers van Transavia niet reageren op mijn klacht.
Gezien de aard van de klacht is mijn indruk dat Tranavia zich onttrekt van zijn verantwoordelijkheid
betreffende het boeken van een huurauto gezamenlijk met een vlucht.
Zoals ik U reeds eerder mededeelde, hadden wij via Transavia een reis geboekt en tevens
een auto gehuurd met een eigenrisicoverzekering ( zie diverse bijlagen )
De autoverhuur-leverancier was Record go rent a car.
Deze AXA eigenrisicoverzekering werd door Record go rent a car niet geaccepteerd en
men eiste dat er via hun organisatie een verzekering afgesloten werd ter hoogte van € 200,- euro.
Na door mij aangeven en het overleggen van de AXA polis documenten dit niet te accepteren werd
ik geconfronteerd met het dan niet afgeven van de huurauto. Middels deze dreigementen is door mij
alsnog € 200,- euro van de creditcard afgeschreven daar ik al vooraf € 264,00 euro incl. eigenrisicoverzekering had betaald.
Deze methode van afhandeling door Record go rent a car, is uiterst frustrerend en intermitterend richting de klanten.
Bij meerdere klanten heerste er onvrede over de werkwijze van Record go rent a car.
Ik vraag me daarom ook af of uw organisatie en Transavia met Record go rent a car verder in hun bestand moeten
doorgaan om uw goede naam te waarborgen.
Via aantrekkelijke aanbiedingen worden potentiële klanten op deze wijze alsnog gedwongen voor extra kosten.

Hierbij leg ik een claim neer van € 200,00 euro retour te ontvangen, neer te leggen door uw organisatie of Transavia richting
Record go rent a car.
Daar deze klachten meerdere keren bij verhuurbedrijven op Mallorca voorkomen, ben ik voornemens deze voor te leggen
bij consumenten organisaties ter bescherming van mogelijke nieuwe potentiële klanten.
Ik verwacht van Tranavia op korte termijn een uitgebreide reactie en geen excuses dat het niet de verantwoordelijkheid
is van Transavia daar door hun bemiddeling deze aangesloten leveranciers ingeschakeld waren

Vertrouwende U naar behoren te hebben geïnformeerd, verblijf ik,
Hoogachtend,
L.N. Kautz.

Afz. Lori.kautz@zonnet.nl
( zie diverse bijlagen )

Positieve reactie van Transavia en schade vergoeding.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lorilori