Klachten over Transavia

Transavia is een Nederlandse vliegtuigmaatschappij en vliegt dagelijks naar bestemmingen binnen en buiten Europa. Via een reisbureau of via de website... Lees meer >

Statistieken van Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

85 klachten gemeld
2.3 /10
151 stemmen
151

Tijdslijn

op ma 5 maar reisde ik van Faro naar Rotterdam. Mijn baggage was er niet. Formulier ingevuld. Op donderdag 8 maart word ik gebeld door een mevr. uit Houten. De avond ervoor was mijn koffer bij haar gebracht met de opmerking: dat is... Lees meer

Bagaggeafwikkeling

Klacht van op 05 april 2018 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Op 6 maart 2018 om 15.49 uur op Schiphol geland met vlucht HV5686. De bagage kwam pas om 18.02 uur op de band. Hierover een klacht ingediend bij Transavia. Bevestiging 180307-001316. Daarna niets meer gehoord. Inmiddels vier keer herinnerd zonder resultaat.... Lees meer

1 euro servicekosten voor geen service

Klacht van op 15 maart 2018 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Ik heb de klantenservice gebeld, waar aanvankelijk gezegd werd dat de wachttijd minder dan 1 minuut zou bedragen heb ik 13 minuten gewacht waarna de verbinding is verbroken. Hierdoor heb ik 1 euro aan gesprekskosten gemaakt zonder hier service voor... Lees meer

stoelreservering

Klacht van op 15 maart 2018 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Wij hadden een heen en terugvlucht geboekt naar Hurghada. Beide met stoelreservering, doch bij de terugreis was er geen plaats meer voor extra beenruimte ' wel vooraan geboekt 3E en F. voor 6 euro per zitje. Groot was onze verbazing dat de... Lees meer

Via Transavia, waar ik een reis naar Spanje boekte, maak ik ook gebruik van de aanbieding om middels Transavia een auto te huren, waarvoor ik met Car Trawler in contact kom. Autohuur wordt overeengekomen voor een totaal bedrag van €.... Lees meer