Klachten over Transavia

Transavia is een Nederlandse vliegtuigmaatschappij en vliegt dagelijks naar bestemmingen binnen en buiten Europa. Via een reisbureau of via de website... Lees meer >

Statistieken van Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

123 klachten gemeld
2.5 /10
106 stemmen
106

Tijdslijn

stoel-reservering

Klacht van op 23 februari 2017 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Betreffende onze boeking. No.IEH2UH d.d.17-09-2016. Eindhoven-Malaga vlucht no. HV6653 dd.-15-12-2016 Stoelreservering 1-D--1E extra been ruimte. Bij aankomst aan de incheck bali werd ons medegedeeld, dat deze stoelnummers in dat vliegtuig niet aanwezig waren. In het vliegtuig hebben we contact opgenomen met het boord-personeel die ons twee... Lees meer

Boeking Huurauto

Klacht van op 17 februari 2017 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Geachte heer/mevrouw, Naar aanleiding van mijn eerdere klacht d.d. 12 januari 2017, graag het volgende. Het verbaast mij te zeerste dat medewerkers van Transavia niet reageren op mijn klacht. Gezien de aard van de klacht is mijn indruk dat Tranavia zich onttrekt... Lees meer

wijziging vlucht

Klacht van op 08 februari 2017 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Beste, gisteren kregen we een mail dat ons geboekte en betaalde vlucht is gewijzigd in tijd en plaats: oude situatie: Heen vanaf amsterdam 6.20 u en terug naar amsterdam vanaf Gerona 22 uur aangezien transavia dit om wat voor rede moet... Lees meer

5 uur vertraging

Klacht van op 19 januari 2017 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Door de barre slechte weer op 07-01-2017 vlucht HV 6625 hebben wij 5 uur in het vliegtuig vastgezeten. Ons volgende reis in Maart is weer met transavia op 25-03-2017. Hopelijk kunt U ons een kleine compensatie geven voor het ongemak dat wij... Lees meer