Klacht: zogenaamd bij je langs geweest.

op 19 mei 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou postnl bij mij langs komen om een pakket af te leveren wat ik besteld had via een webwinkel. Via track en trace kon ik bij houden wat de status was. Tussen twee uur en half vier zou het bezorgd worden. Ben hele middag thuis gebleven maar? Niks geen pakket. En wat nog vreemder ook geen briefje in de brievebus. Eigenlijk zou het gisteren al bezorgd worden. Maar was ik niet thuis. Toen ook al geen briefje in de bus. Nu staat er bij track en trace opnieuw kon de pakketbezorger het pakketje niet bezorgen. Het wordt nu door gestuurd naar het dichtsbijzijnde postkantoor. Het adres vind u op het bericht wat de pakketbezorger in u brievebus heeft achter gelaten. Nou heb geen briefje dus dit ruikt naar flink gesjoemel! Zeg maar dag pakket. Die pakketbezorger is glad niet geweest heb zowat hele middag uit het raam gehangen. (Woon in een flat) schandalig post nl waar is mijn pakket?!

Dat ze mijn pakket alsnog bezorgen en dat die dienst doende pakketbezorger wordt ontslagen.

Bericht van PostNL

2 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website, dit is uiteraard niet de ervaring waar PostNL naar streeft. Graag willen wij weten of wij hierin nog iets voor u kunnen betekenen. Wilt u contact met ons opnemen via Twitter? Stuur een tweet @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice: Deze is bereikbaar via het reactieformulier op de site van PostNL, middels de volgende link: http://www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door trefhetNIET