Klacht: Afhandeling betaling

op 18 mei 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind Februari heb ik aan een fotoaanbieding meegedaan via post NL. Bij de foto zat een acceptgiro . Dat heb ik betaald. Nu heb ik een aanmaning gekregen dat ik de foto niet betaald heb.Maar ik heb een bankafschrift met reknr:
7339.59.121 op naam van medion inz.aldi fotos. Betalingskenm. 2118989120122526.Zij zeggen dat het rekeningnr:1423.55.763 is. Maar het was een voorgedrukte acceptgirro waar ik alleen een handtekening op moest zetten.

Gewenste Oplossing:

Dat dit netjes uitgezocht word

Bericht van PostNL

2 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website, dit is uiteraard niet de ervaring waar PostNL naar streeft. Graag willen wij weten of wij hierin nog iets voor u kunnen betekenen. Wilt u contact met ons opnemen via Twitter? Stuur een tweet @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice: Deze is bereikbaar via het reactieformulier op de site van PostNL, middels de volgende link: http://www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door joilse