Klacht: toegangskaarten voor Najib Amhali op 28 maart 2012

op 28 februari 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Op 10 oktober 2011 hebben wij 4 toegangskaarten voor Najib Amhali in Orpheus/Apeldoorn besteld en betaald voor het bedrag van 292,50. 4,5 maand later krijgen wij een email van www.ticketloket.com met de mededeling, dat de tickets niet geleverd kunnen worden, en dat wij daarom het geld teruggestort krijgen. Dit is inderdaad de volgende dag gebeurd. Wat mij tegen de borst stuit, is dat dit malafide bedrijf handelt met andermans geld. Zij weten waarschijnlijk vantevoren, dat de kaarten niet geleverd kunnen worden, maar schrijven toch het bedrag af, ondertussen 4,5 maand rentetrekkend. Dit kan toch niet waar zijn, dat dit zomaar kan? De hotelkamerkosten voor 4 personen en de rente, die ik van hen vorder, zeggen zij zich niet verantwoordelijk voor te voelen. Ik ga mijn rechtsbijstandverzekering aanschrijven, en ook aangifte doen bij de politie met als reden: oplichting. Wees allen gewaarschuwd: ga niet in zee met dit malafide bedrijf.

Vergoeding van hotelkamerkosten en misgelopen rente.

Ticketloket.com

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Inmiddels heeft onze klant bericht ontvangen en is de klacht opgelost.

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door SilviaBerg
1.0
2012-02-28