Klacht: Oplichters

op 16 mei 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in januarie 12 kaarten besteld en betaald voor de toppers en ik heb nu Nog steeds geen kaarten iedere dag krijg ik een mail van dat het verzonden is maar dat zeggen ze al een week het zijn gewoon oPlichters.

Gewenste Oplossing:

Gewoon me kaartjes wil ik hebben

Ticketloket.com

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels heeft onze klant bericht ontvangen en is de klacht opgelost

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door AcOrnet