Klacht: Kaartjes doemaar

op 25 juni 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in november 2 kaartje besteld voor doemaar op 19 oktober 2012
Maar nog niks ontvangen ik heb op marktplaats gezien dat mensen. Hun kaartjes allang hebben. Ik snap niet waar mijn kaartjes blijven

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag de kaartje willen of mijn geld terug

Ticketloket.com

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bestellingen worden zo spoedig mogelijk maar uiterlijk 7 dagen voor het evenement afgewikkeld.

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Deesfaber
1
5.0
2012-06-25
Deesfaber