Klachten over Telefuture

wij behandelen geen klachten via dit platform. Voor consumentenklachten kunt bij ons terecht op helpdeskklacht@telefuture.nl of u kunt contact zoeken... Lees meer >

Tijdslijn

sms dienst opgezegd

Klacht van op 07 februari 2016 over Telefuture in de categorie SMS Diensten

ik heb vorige week een per ongeluk geactiveerde sms dienst opgezegd. Bevestiging gekregen dat dit binnen drie werkdagen zou gebeuren en nu na een week is de dienst nog steeds actief. Ik wil dat dit onmiddellijk stopt. Aangezien eea bevestigd is... Lees meer

Kosten voor SMS

Klacht van op 27 januari 2016 over Telefuture in de categorie SMS Diensten

Ik zou op 16 januari en 23 januari jl. sms-berichten naar Telefuture hebben verstuurd. Op 16 januari voor 15,90 euro en op 23 januari nog eens voor 12 euro. Ik weet niets van Telefuture, maar T-Mobile brengt die kosten nu bij... Lees meer

Klantnummer:1.16963996T-Mobile ten onrechte in rekening gebracht op faktuurnummer:901260798852 van 22-12-2015 t/m12.01-2016 17 x 3 Euro = 51 EURO,DEZE sms diensten 5030Telefuture 300 onmiddelijk stopzetten a.u.b.EN de reeds in rekening en betaalde rekening 25-11-2015 t/m 15-12-2015 klantnummer;1.16963996,FAKTUURNUMMER: 901258655606 12x 3... Lees meer

1 consumers rate the complaint handling by Telefuture with an average of 3.0