Klachten over Telefuture

wij behandelen geen klachten via dit platform. Voor consumentenklachten kunt bij ons terecht op helpdeskklacht@telefuture.nl of u kunt contact zoeken... Lees meer >

Tijdslijn

telefuture

Klacht van op 25 februari 2015 over Telefuture in de categorie SMS Diensten

ik heb een torenhoge telefoonrekening gehad van tele 2 nu blijkt dat ik bij telefuture aangemeld ben onder shortcode 2080. ik heb mij nooit ergens voor aangemeld , ik heb nooit smsjes ontvangen of verstuurd maar zit nu wel met een... Lees meer

Opgelicht

Klacht van op 13 februari 2015 over Telefuture in de categorie SMS Diensten

Op 04-02-2015 heb ik mijn abonnement gewijzigd van kpn naar telfort. Ik ontving een bericht dat ik een abonnement van € 12,- per week had terwijl ik een abonnement van € 13,- per ,maand heb afgesloten. Van kpn heb ik... Lees meer