Klachten over Telefuture

wij behandelen geen klachten via dit platform. Voor consumentenklachten kunt bij ons terecht op helpdeskklacht@telefuture.nl of u kunt contact zoeken... Lees meer >

Tijdslijn

telefuture

Klacht van op 25 februari 2015 over Telefuture in de categorie SMS Diensten

ik heb een torenhoge telefoonrekening gehad van tele 2 nu blijkt dat ik bij telefuture aangemeld ben onder shortcode 2080. ik heb mij nooit ergens voor aangemeld , ik heb nooit smsjes ontvangen of verstuurd maar zit nu wel met een... Lees meer

Opgelicht

Klacht van op 13 februari 2015 over Telefuture in de categorie SMS Diensten

Op 04-02-2015 heb ik mijn abonnement gewijzigd van kpn naar telfort. Ik ontving een bericht dat ik een abonnement van € 12,- per week had terwijl ik een abonnement van € 13,- per ,maand heb afgesloten. Van kpn heb ik... Lees meer

Afgeschreven sms kosten

Klacht van op 04 februari 2015 over Telefuture in de categorie SMS Diensten

Sinds december 2015 worden er kosten afgeschreven door Tele2 namens een sms dienst "Telefuture" . Mijn zoontje van 12 schijnt een keer een sms beantwoord te hebben waarna er iedere dag enkele sms-jes a 3 euro per stuk worden geincasseerd. Hij... Lees meer