Klacht: telefoonboek/telefoon

op 19 november 2010 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

L.s. Mijn klacht is, dat onze (schoon)vader 23 december 2009 is overleden. Vrijwel direct hebben we gebeld om het abonnement van mijn (schoon)vader te stoppen. We hebben op uw advies een rouwkaart bij de opzegging in de envelop gedaan. We kregen al snel een condolatie brief terug en tevens de mededeling erin, dat het abnnement per 1 januari 2010 stopgezet werd. Geweldig!!!!. Alles in orde ,dachten wij dus.
3 Maanden later hebben wij zijn huis, Vledderkamp 51,
verhuurt aan Mevr. Hoen.
Mevr Hoen heeft haar eigen abonnement bij de KPN aangevraagd en gekregen.
Tot haar en onze grote verbazing krijgt zij de rekeningen op naam van mijn (schoon)vader _DHR. GREVEN binnen. Mevr. Hoen heeft naar zoals zij zegt al heel veel keren naar uw firma gebeld en gemaild. Haar is beloofd, dat er aangewerkt wordt. Helaas krijgt zij de facturen nog steeds op zijn naam binnen en om van het gezeur af te zijn betaalt Mevr. Hoen ze dan maar. Maar nu het volgende:
Tot onze grote verbazing staat mijn (schoon)vader nu weer in het nieuwe telefoonboek met het telefoonnummer van Mevr.Hoen erachter. Dit is voor ons erg pijnlijk. Wij zien dan ook wel heel graag een rectificatie hiervan. Hoe is dit toch mogelijk? Wij zeggen het abonnement op. Krijgen een condolatiebrief terug en vervolgens staat Dhr. GREVEN weer in het telefoonboek. Hoe zou u zo iets vinden, als u een sterfgeval in de familie had? Ik hoop voor u, dat u dat niet mee hoeft te maken! Groeten Familie Greven

Gewenste oplossing

Moeten WIJ een oplossing bedenken voor uw fouten?

KPN Internet

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Beste heer / mevrouw Greven,

Allereerst zeer naar om te horen dat deze zaken misgelopen zijn, dit is uiteraard niet de bedoeling. De telefoongids is tegenwoordig een apart bedrijf en valt niet meer onder KPN, U kunt een naamswijziging op twee manieren aan de telefoongids b.v. doorgeven: via 020-408 64 00 (tussen 08.30 en 17.00 of via de website: https://www.mijnnummervermelding.nl/.

Ik hoop dat ik u zo voldoende heb geinformeerd.

Vriendelijk groet,
Allart
KPN Webcare

Bericht van van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Internet in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Internet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door KPN9541BB53
1.0