Klacht: Na 18 maanden betaal ik nog steeds voor een toestel dat ik nooit ontvangen heb

op 17 februari 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Aug 2015: Contract afgesloten bij Tele2 via Typhone met nieuw toestel. Ipv bestaande klant foutief nieuwe klant aangevinkt. Order moest volgens Typhone dan geannuleerd worden en opnieuw aangevraagd. Tot op de dag van vandaag annulering niet doorgekomen. Typhone bleef volhouden dat ze correct hadden geannuleerd, Tele2 zei van niet. 8 maanden geleden heeft Tele2 mij toegezegd dit te gaan oplossen, 1/2 dec stonden ze nog op mijn voicemail dat het binnen 2 weken echt opgelost zou zijn, maar het is nog steeds niet opgelost. Ik betaal al 18 maanden 24,- per maand voor een toestel dat ik nooit ontvangen heb. Inmiddels is Typhone failliet dus zij gaan het niet meer regelen.

Als het abonnement wordt teruggezet naar Sim only en ik het gehele bedrag dat ik voor het toestel heb betaald retour heb gekregen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vvos