Klachten over Tele2

Tele2 is een telecomaanbieder die naast telefonie ook interactieve tv en internet aanbiedt. U kunt gebruik maken van alleen mobiele telefonie of kiezen... Lees meer >

Statistieken van Tele2 in de categorie Alles-in-1

483 klachten gemeld
2.1 /10
944 stemmen
944

Tijdslijn

Door rare en slechte administratie van Tele2 is mijn abonnementkosten opgelopen tot 400,-. Kosten van 1,5jaar. Geen bescherming, volgens hun ben ik nog steeds aangesloten, correspondentie klopt niet, bezwaar en klacht wordt genegereerd. Hoe heeft dit zo hoog kunnen oplopen... Lees meer

onterecht kosten in rek gebracht (toestel factuur)

Klacht van op 13 december 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb gebeld wat de mogelijkheden zijn omdat mijn toestel mijn abonnementsnummer 0640211656 (klantnummer 10312274006)gestolen is. Ik heb gebeld naar de klantenservice en kreeg een medewerker aan de lijn. De vriendlijke mevr gaf aan: uw toestelprijs van het huidige... Lees meer

Internet snelheid te laag,

Klacht van op 12 december 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

ik merk dat ik veel probelemen heb met streamen. Ik zie op onafhankelijke speedtest websites 3 verschillende ziggo KPN speedtest.net alle drie ongeveer dezelfde resultaten https://ziggobeta.speedtestcustom.com/result/5ae2ffd0-df60-11e7-b615-75d43d523422 http://beta.speedtest.net/result/6873112480.png http://kpn-itns.speedtestcustom.com/result/7d762a40-df60-11e7-9f66-ffa1cb7b8d25 enTele2 blijft koppig en hardnekkig. Het word tijd wat meer tegen kracht te geven, ! Lees meer

Sinds maart 2017 op zich tevreden klant bij Tele2, goed abonnement en lage kosten. Alleen heb ik op een bepaalde locatie waar ik de helft van de week verblijf, geen goed bereik binnen met bellen (wel met internet overigens). In april... Lees meer