Klachten over Tele2

Tele2 is een telecomaanbieder die naast telefonie ook interactieve tv en internet aanbiedt. U kunt gebruik maken van alleen mobiele telefonie of kiezen... Lees meer >

Statistieken van Tele2 in de categorie Alles-in-1

345 klachten gemeld
2.1 /10
992 stemmen
992

Tijdslijn

identiteitsfraude en incasso

Klacht van op 19 mei 2018 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Beste, Afgelopen februari 2018 kwam ik er achter via automatische incasso dat er 2 facturen betaald gingen worden. Na contact te hebben gehad met Tele2, werd het duidelijk dat het om identiteitsfraude ging. Abonnement en opgestuurde simkaart werden per direct geblokkeerd.... Lees meer

Onterechte incassokosten

Klacht van op 18 mei 2018 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik ben al meerdere jaren klant van Tele 2 ( Mobiel en internet en tv en vaste telefoon). Mijn mobiel abonnement heb ik opgezegd. Ik heb altijd netjes mijn rekeningen betaald. Mijn ene laatste factuur was een bedrag van 15,69... Lees meer

Niet levering van diensten

Klacht van op 15 mei 2018 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Mijn moeder (77) heeft een abonnement bij Tele2. Sinds januari 2018. En er is sindsdien een eindeloze reeks voorvallen gepasseerd waardoor ze niet tv kon kijken enof kon bellen of gebeld worden. Even zo eindeloos hebben we gebeld met Tele2.... Lees meer

Op 25 maart jl. heeft onze 19-jarige dochter een abonnement, inclusief de aanschaf van een gereviseerde Forza Apple iPhone 6S, afgesloten bij Tele2. Toen het toestel geleverd werd ontbraken er 2 schroefjes, waarvan er één los in de verpakking lag(!).... Lees meer

Oplichters 0,0% coulance !

Klacht van op 09 mei 2018 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

20-02-18 bestelling gedaan en niks meer van vernomen .ingangsdatum was 30-04 aangezien me tmobile contract 29-04 afliep . 2 weken later gebeld naar tele2 en er bleek een fout te zijn waardoor t allemaal niet is gelukt . Had... Lees meer

Vanaf 20-04-2018 geen vanste telefoon meer

Klacht van op 08 mei 2018 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

20-04-2018 Een abonnement afgesloten voor meer download en vaste telefonie. Een nieuw modem gekregen en aangesloten zo als het behoord maar vanaf die datum GEEN vaste telefoon meer. Na de vele telefoontjes met Tele2 werd me steeds belooft dat het... Lees meer