Klachten over Tele2

Tele2 is een telecomaanbieder die naast telefonie ook interactieve tv en internet aanbiedt. U kunt gebruik maken van alleen mobiele telefonie of kiezen... Lees meer >

Statistieken van Tele2 in de categorie Alles-in-1

715 klachten gemeld
2.2 /10
799 stemmen
799

Tijdslijn

Bezorging

Klacht van op 27 april 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Gisteren tevergeefs op mijn telefoon gewacht. Bellen naar Tele2 heeft geen zin, daar kunnen ze niet zien wat er met de bezorging aan de hand is. Je wordt afgescheept met een tel nr van de koeriersdienst maar komt daarop eindeloos... Lees meer

Sim-Card activatie

Klacht van op 27 april 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Op 04-03-2017 een bestelling geplaatst voor de levering van een Sim-only abonnement bij Tele2. Sinds ong. een maand de card hiervan al thuis liggen. Wachtende dat de card geactiveerd werd op 26-04-2017 echter zonder succes. Hiervoor contact opgenomen met Tele2... Lees meer

Onnodig boete

Klacht van op 26 april 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

3 maanden geleden tele2 opgezegd. Omdat we vaak storingen hadden en er niks mee werd gedaan. We hebben alles netjes terug gestuurd ook dingen die niet terug hoefde. Vervolgens bij track en tracé een mailtje gehad dat alles was ontvangen. Nu 2... Lees meer

Geen contact te krijgen

Klacht van op 24 april 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik probeer al een aantal weken kontakt te krijgen met tele2 zakelijk Ik wil graag mijn abonnement opzeggen vandaar. Helaas is dit niet mogelijk. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd, wordt met de verkeerde medewerker doorverbonden. Sta elke keer... Lees meer

HerAansluit kosten

Klacht van op 22 april 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

7 jaar geleden klant geworden bij Tele2, en na enige tijd nog 2 nummers erbij genomen. 1 voor mijn vader en 1 voor mijn zusje. Ooit werden al deze abonnementen apart gefactureerd op verschillende datums. Plots was er een hoge... Lees meer