Klacht: Nieuwe toestel die het niet doet.

op 26 juni 2012 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb een nieuwe toestel gekregen die het niet doet, de tegenpartij kan mij niet horen. Het probleem ligt niet aan de microfoon, want die hebben wij al uitgetest. T-Mobile heeft mij een defecte toestel opgestuurd en wilt mij verder niet helpen. We zijn al 3 maanden verder en mijn probleem is nog steeds niet opgelost. Ze hebben mij paar keer beloofd om het eerst uit te zoeken en daarna terug te bellen, ik heb verder niets van ze vernomen. Ook heb ik contact gehad met de klantenservice en zij hadden mij beloofd om een envelop op te sturen, vervolgens heb ik weer niks gekregen. En ga zo maar door. Zoeken naar een oplossing komt er ook niet van want je wordt van tak A naar tak B gesluurd, en dan zeiken ze nog dat je te laat ben om je nieuwe toestel nog op te kunnen sturen. Ten eerste het toestel was opgestuurd maar hij viel niet onder garantie, hoe bedoel je he, je krijgt een splinter nieuwe toestel die het niet doet en hij valt ook niet onder garantie. Dat hebben ze wel goed geregeld. Ze zijn wel goed in klanten binnen lokken maar als je eenmaal een probleem heb rennen ze allemaal weg en je zoekt het maar uit.

Ik heb recht op een nieuwe telefoon die het wel doet en natuurlijk moeten zij mij een credit-factuur sturen betreft de periode april tm juni 2012. Natuurlijk ga ik er vanuit dat ik juli ook in rekening kan brengen want oplossen van problemen komt er echter niet van. Ze zijn heel traag, maar ik betaal er wel geld voor. De klant is de koning, dus niet.

Alle klachten die gemeld zijn door Emine87
1.7