Klacht: Strontniva clinics

op 14 mei 2013 over Sunniva Clinics Arnhem in de categorie Beauty & Wellness

Ook ik ben DIEP teleurgesteld in deze clinic. De voorgaande personen die een klacht hebben vermeld van strontniva clinics komen overeen met mijn klacht!! Echter wil ik mijn bevindingen hieronder vermelden.
Met mijn 3 vriendinnen hadden wij het arrangement Gara Rufa geboekt incl. met een high tea. Bij aankomst kreeg ik al een naar gevoel bij het zien van het gebouw. Uiteindelijk hebben we al ons moet verzameld en zijn wij binnen gestapt. Gemeld bij de bali werden wij letterlijk gedumpt in een hokje. Zonder tekst en uitleg werd je daar aan je lot overgelaten. Aldaar stond een etagère met Aldi koekjes en 7 bonbons erop…. (geen sandwiches) pot thee staat klaar, maar er wordt ook niet gevraagd of er iemand koffie lust???!!! Schandalig dat ze dit verkopen onder de mom van “high tea” !!!!!!!!! Ipv dat ieders een eigen bak waar je met voeten in zit, zaten we met z’n allen in één bak. Wat hygiëne betreft hoef je je voeten vooraf niet te wassen of te spoelen. Een ieder kan dus gewoon z’n schoenen uit doen en erin gaan zitten met z’n voeten! Zitten doe je op een houten bank waar de spijkers nog uitsteken :-(
Personeel zie je pas verschijnen wanneer onze tijd erop zat. Er werd niet eens gevraagd of alles naar wens was!!!!! Bij vertrek hadden ze het echter druk met een andere klant en zonder een gedag te zeggen zijn wij vertrokken…..
Mensen, helaas kwam ik er veel te laat achter dat de recensies van deze clinic zo
slecht beoordeeld is. Tevens wil ik hierbij aangeven dat vakantieveilingen. nl met dit organisaties in “zee” gaat zonder vooraf de organisaties gecontroleerd te hebben.
Tenslotte diep en diep triest dat dit soort bedrijven doorgaan met hun praktijken na zo veeeeel klachten!!!
Gewoon ” geldklopperij” !!!!!!!

Geld terug incl. de mob. telf.kosten die ik gemaakt heb om de reservering te maken. Al met al 30 min in de wacht gestaan!!! En deze tent voor eeuwig en altijd sluiten!!!!!

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sunniva Clinics Arnhem

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Sunniva Clinics Arnhem in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door AngryWoman