Klacht: Stip Internet

op 23 september 2011 over Stip Online in de categorie ICT

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben zojuist gebeld door “iemand van het callcenter” met de mededeling dat ze nog contact zouden opnemen over het verlengen van het contract.
Dit was ‘afgesproken niet automatisch te verlengen”…
Ik moest ook even de fax ondertekenen en terug sturen.
Het hele verhaal zei me helemaal niets dus ik google naar Stip internet en kom een zelfde klacht tegen.
Ik heb gebeld met het nummer van het callcenter, maar kreeg administratie aan de lijn.
Ik heb uitgelegd dat ik van geen overeenkomst weet, en hier ook niet op in wens te gaan.
Man (Dhr. Brasser) zou een en ander in orde maken, waarschijnlijk iets bij het externe callcenter mis gegaan.
Mijn advies, als ze mondeling contract aan kunnen gaan, dan ook mondeling ontbinden.! Fax is erg misleidend, er staat een * Bijzonderheden: hierna niet automatisch verlengen. Maar er staat nergens een sterretje dat hiernaar verwijst.

Gewenste Oplossing:

LET OP!!
Niet ondertekenen!! gewoon telefonisch annuleren

Alle klachten die gemeld zijn door HetHartvanDrenthe
1
1.0
2011-09-23
HetHartvanDrenthe