Klacht: Pure oplichterij

op 16 maart 2012 over Stip Online in de categorie ICT

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

14 maart 2012 werd ik gebeld en men vertelde dat onze opzegging is binnengekomen. Ik twijfelde want ik wist niet waar het over ging. Hij vroeg naar mijn email en stuurde de opzegging. Een uur later vroeg de heer * of de mail was binengekomen. Ik keek naar mijn mail en ik bevestigde het waarop hij direct melde of de bijlage ook goed was binnengekomen en of ik het wilde openen. Ik opende de bijlage waarop de heer * meteen vroeg of ik de mail wilde uitdraaien en ook maar meteen wilde tekenen. Ik vertelde dat ik het nogal brutaal vond en dat ik zelf de tijd bepaal wanneer ik iets teken. de volgende dag belde de heer * weer of ik het formulier wil tekenen. Ik kreeg toen argwaan en gaf dat ook aan. Dhr. *. Hij beeindigde het gesprek. Ik keek toen op internet en zag deze klachten. Gelukkig kwam ik op deze site en ben er niet ingetrapt!

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag u willen ondersteunen om dit soort bedrijven hard aan te pakken.

Alle klachten die gemeld zijn door Roell
1
1.0
2012-03-16
Roell