Klacht: STICHTING ESCROW ICE PAY

Soort bij-/afschrijving iDeal Betaling
Valutadatum 09-05-2013
Tegenrekening 43.41.73.673
Naam STICHTING ESCROW ICE PAY
Omschrijving AAN STICHTING ESCROW ICE PAY,NL1 9ABNA0434173673,SCT2013050998579 000000009024,wners2013005495 003 0000541116481 Betalen ordernumme r* 201304574 G-Cards Distributio ns N.V.
Bedrag € -22,90

Nu 12 dagen verder en niets geleverd! Ook zie ik geen mail van het bedrijf terug!
Ik kan dus nergens terecht en heb alleen bovenstaande details!

Dat de kaart wordt geleverd!

IcePay

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

ICEPAY raadt de klanten die problemen hebben met een levering aan om contact op te nemen met de webshop, aangezien wij geen invloed hebben op de levering van producten.

Bericht van van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar IcePay over deze klacht.

Bericht van van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb IcePay een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van IcePay

10 maanden geleden - Helaas kan ICEPAY uw klacht niet afhandelen. Wij zijn een payment service provider, wat betekent dat wij de betalingen voor webshops verwerken. We zorgen ervoor dat het bedrag dat u betaalt bij de webshop terechtkomt en kunnen het transactiebedrag niet terugstorten naar de consument. Wij zijn een tussenpartij en hebben geen invloed op de levering van uw bestelling. Wij raden u dan ook aan om contact op te nemen met de webshop waar u het product heeft besteld, zodat u daar kunt vragen wat er mis is gegaan en wat zij als oplossing hebben voor uw probleem. Veel succes!

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IcePay in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IcePay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Escalaid
0.0
2013-05-20