Klacht: sinds 2 weken geen folders

op 11 januari 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer /mevrouw,
Ik heb al 2 weken geen pakket folders in plastic ontvangen waaronder de coop folder.Daar ik elke week bij deze winkel kom zou ik ze graag weer willen ontvangen.Als er een nieuwe folder bezorger is dan moet hij/zij bij bakker Post zijn brievenbus even een stukje het gangetje inlopen daar zit de brievenbus van nr. 20A

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als ik de folders weer zou ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 11 januari 2017 om 16:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw melding wij gaan dit doornemen met onze bezorger.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt

Met vriendelijke groet,

klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door P.HAMMINGA