Klacht: sinds 2 weken geen folders

op 11 januari 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Geachte heer /mevrouw,
Ik heb al 2 weken geen pakket folders in plastic ontvangen waaronder de coop folder.Daar ik elke week bij deze winkel kom zou ik ze graag weer willen ontvangen.Als er een nieuwe folder bezorger is dan moet hij/zij bij bakker Post zijn brievenbus even een stukje het gangetje inlopen daar zit de brievenbus van nr. 20A

Ik zou tevreden zijn als ik de folders weer zou ontvangen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 11 januari 2017 om 16:36 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw melding wij gaan dit doornemen met onze bezorger.

klantenservice Spotta

Bericht van Spotta

2 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Hamminga Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt. Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt. Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Heeft op 25 januari 2017 om 08:54 geantwoord

Het begint nu echt vervelend te worden ,weer geen folders in plastic gekregen deze week.
Ik weet niet of er een nieuwe bezorger is maar HIJ/ZIJ MOET HET GANGETJE GELIJK NAAST BAKKER POST ZIJN BRIEVENBUS INLOPEN DAAR STAAT EEN GROTE GROENE BRIEVENBUS VAN NR.20 A . H.WESTERSTRAAT TEN BOER . Ik hoop dat het nu eindelijk eens goed gaat komen. Ik zie uw antwoord met belangstelling tegemoet met vriendelijke groet mevr. A. Hamminga.

Bericht van Spotta

2 maanden geleden - Goedemiddag, Er loopt een nieuwe bezorger wij zullen hem nogmaals de situatie uitleggen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Reactie van de melder van de klacht P.HAMMINGA

1 maand geleden - Geachte heer/mevr, Hartelijk dank voor het doorgeven van mijn klacht naar de bezorger ,we hebben nu eindelijk eens weer de folders gekregen . Ik hoop dat het de komende tijd goed blijft gaan. Met vriendelijke groet Mevr .Hamminga.

Reactie van de melder van de klacht P.HAMMINGA

1 maand geleden - Geachte heer/mevr. Hartelijk dank voor het doorgeven van mijn klacht naar de bezorger, we hebben nu eindelijk weer eens de folders ontvangen. Ik hoop dan ook dat het nu goed blijft gaan. Met vriendelijke groet Mevr. Hamminga.

Bericht van Spotta

1 maand geleden - Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Wij zijn blij te vernemen dat u het Spotta folderpakket weer ontvangen heeft. Mocht het in de toekomst weer eens voorkomen dat u het Spotta folderpakket op maandag of dinsdag niet ontvangen heeft, laat het ons dan gerust weten via Spotta.nl/klantenservice. Alvast hartelijk dank hiervoor. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door P.HAMMINGA