Klacht: Geen geld terug na retour zending product

op 12 april 2012 over Sports24 in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 15-02-2012 mijn schaatsen retour gestuurd naar sports24.
Ik heb nog steeds geen geld ontvangen. Ik heb al een aantal keren contact gehad met het bedrijf. Een keer is mij verteld dat het geld eind van de week op mijn rekening zou staan, er is mij een keer verteld dat ik terug zou worden gebeld, maar dit is allemaal niet gebeurd!

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag mijn geld terug willen.

Sports24

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Wij zullen dit per direct retour boeken naar u.

Vanwege de schaatsdrukte is een administratieve chaos ontstaan.

Onze excuses voor het ongemak.

klachten@sports24.nl

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Sports24 in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sports24 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Sports24 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door susanhendriksen
1
1.0
2012-04-12
susanhendriksen