Klacht: Geen geld retour

op 11 mei 2012 over Sports24 in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin februari schaatsen besteld maar verkeerde ontvangen. Bestelde exemplaar was niet meer te leveren. Bestelling direct terug gestuurd en verzocht om geld terug te storten. 3x beloftes gedaan dat het geld is gestort en binnen 5 werkdagen op de rekening. Laatste keer op 27 april. Nog steeds niks.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug.

Sports24

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Hierbij bevestigen wij de afhandeling van uw klacht.

Het bedrag zal binnen enkele dagen op uw rekening staan.

SO24

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sports24 in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sports24 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht JAWSS

2 jaren geleden - Nog steeds geen geld terug. Wordt alleen een mail gestuurd dat het is opgelost of overgemaakt. Vervolgens gebeurt er weer niks. Wordt nu al maanden aan het lijntje gehouden. Mail is alleen maar om tijd te winnen. Ik ga nu aangifte doen bij de politie voor oplichting.

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Sports24 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door JAWSS