Klacht: smsjes meterstanden herinnering

op 23 juni 2011 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er worden regelmatig sms berichten met meterstanden herinnering naar mijn mobiele nummer gestuurd. Maar ik ben geen klant van essent en nooit geweest ook.

Gewenste Oplossing:

Stoppen van deze sms berichten.

Essent

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Schreerder,

Wij hebben uw klacht afgehandeld. Uw telefoonnummer stond verkeerd vermeld. Wij hebben uw telefoonnummer verwijderd. Excuses voor het ongemak.

Wij willen u vragen een stem uit te brengen op Klachtenoplossing.nl over onze klachtenafhandeling.

Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groet,

Angelique
Essent medewerker

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 05 juli 2011 om 11:28 geantwoord

Ze hebben mij gebeld en hun excuses aangeboden en het opgelost.
Ik heb gezegd dat ik niet bij hun terecht kon met mijn klacht omdat ik geen klant ben. Dat beaamde de mevrouw van Essent. Dus moest het wel via klacht.nl. Ze zadelen mij op met een probleem terwijl ik geen klant ben en hun niet kan bereiken om te klagen erover en het opgelost te krijgen . Hopelijk veranderd dat nog. Fijn dat het via klacht.nl kan.

Alle klachten die gemeld zijn door Wil59
1
1.0
2011-06-23
Wil59